معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان: اصفهان، آماده برگزاری انتخابات ذیل چهار راهبرد مقام معظم رهبری است/ با کوچکترین تخلفات انتخاباتی برخورد شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در استان اصفهان تاکنون مشکلی در رابطه با انتخابات نداشتیم و با کوچک‌ترین تخلفات برخورد شده است ضمن اینکه فرمانداران و هیأت‌های اجرایی همه وظایف خود را انجام داده اند. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان،محمدرضا جان‌نثاری سه‌شنبه هشتم اسفندماه، در […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در استان اصفهان تاکنون مشکلی در رابطه با انتخابات نداشتیم و با کوچک‌ترین تخلفات برخورد شده است ضمن اینکه فرمانداران و هیأت‌های اجرایی همه وظایف خود را انجام داده اند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان،محمدرضا جان‌نثاری سه‌شنبه هشتم اسفندماه، در جلسه شورای اداری استان در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: فرایند انتخابات با قوت و براساس مُر قانون در استان اصفهان دنبال شد و به روزهای پایانی نزدیک می‌شویم.
وی با اشاره به اینکه در انتخابات ۱۱ اسفند چهار راهبرد محوری رهبر معظم انقلاب «مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت انتخاباتی» را دنبال می‌کنیم، افزود: هیچ موضوع دیگری در انتخابات پیش رو مهم نیست مگر اینکه این راهبردها را دقیق اجرا کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: مفتخر هستیم که در استان اصفهان تاکنون مشکلی در رابطه با انتخابات نداشتیم و با کوچک‌ترین تخلفات برخورد شده است ضمن اینکه فرمانداران و هیأت‌های اجرایی همه وظایف خود را انجام دادند.
جان‌نثاری با اشاره به اینکه در زمینه امنیت اصفهان استان امنی است کما اینکه کشور امن است، گفت: مشکلی خاصی در رابطه با انتخابات نداریم هرچند بروز برخی مشکلات مانند اینکه برخی گروه‌ها و احزاب با یکدیگر تند شوند خاصیت انتخابات است؛ با وجود این سعی شده که بروز تنش جلوگیری و چنین مسائلی امنیتی نشود.
وی با تأکید بر اینکه دشمن تلاش می‌کند که انتخابات را مخدوش کند، عنوان کرد: دشمن تخریب، تحریک‌های قومیتی، نزاع و..‌. را در پیش گرفت و هر کاری انجام داد و اخیراً پناه آوردند به تخریب و کارهای زشتی که در این ایام سرد زمستان لوله گاز مصرفی مردم را قطع کردند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: عناد دشمن با مردم است زیرا مردم ما به دستورات ضد انقلاب و بیگانگان توجه ندارند و دشمنان از اینکه می‌بینند مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با شکوه و حضور حداکثری شرکت می‌کنند و در جشن‌های اعیاد شعبانیه با نشاط هستند، عصبانی می‌شوند.
جان‌نثاری با تاکید بر اینکه عناد و انتقام دشمن از مردم است، افزود: در جشن سیاسی بزرگ ۱۱ اسفند دشمن درصدد است که از مردم انتقام بگیرد. در این خصوص بایستی هوشیار باشیم و حوزه امنیتی، اطلاعاتی و سایبری ما نیز قطعاً تهدیدهای دشمن را خنثی خواهد کرد.
وی با بیان اینکه باید مراقب بود از دشمن ضربه‌ای وارد نشود، اظهار کرد: همه انتخابات‌های گذشته سالم بوده است و انتخابات پیش رو نیز سلامت برگزار می‌شود و این بار برای سلامت انتخابات تمام فرایندهای اجرا شده به استحضار مردم رسیده است.
وی با اشاره به راهبرد رقابت در برگزاری انتخابات، خاطرنشان کرد: در حوزه رقابتی مطالبی مطرح می‌شود که بیشتر جنجال است در حالی که آمار موجود کاملاً گویای رقابت است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: مجموع آمار نامزدهای این دوره انتخابات استان بی نظیر است به طوری که در انتخابات مجلس دوره یازدهم نزدیک به ۲۹۱ نفر کاندید تأیید صلاحیت شده تا پایان مرحله حضور داشتند در این دوره بیش از ۷۰۰ نفر در صحنه رقابت انتخاباتی استان حضور دارند.
جان‌نثاری از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست که در فرصت باقی مانده از حوزه نفوذ خود استفاده کرده و افراد را به مشارکت همگانی در دو انتخابات مجلس و خبرگان رهبری دعوت کنند.
وی ضمن قدردانی از دستگاه‌های اجرایی برای کمک کردن آنان به امر انتخابات، افزود: همچنان از مدیران تقاضا می‌شود چنانچه در روز برگزاری انتخابات از ایشان درخواست کمک برای تأمین نیرو و مکان و تجهیزات داشتیم مساعدت خود را مضاعف کنند که اجرای انتخابات با مشکلی مواجه نشود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خطاب به مدیران استان تصریح کرد: در آرام نگه داشتن فضا بکوشید و از هر موضوعی که ممکن است که فضا را ناآرام کند جلوگیری کنید.
جان‌نثاری بر لزوم رعایت اصل خود مراقبتی مدیران در آستانه برگزاری انتخابات تأکید کرد و افزود: لازم است مدیران هرگونه نارضایتی از قبیل مسائل صنفی را طی روزهای پیش رو مهار کنند و برای مدیریت هر گونه حوادث احتمالی آمادگی صد درصدی داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اضافه کرد: مدیران ما توجه داشته باشند که در راستای سلامت انتخابات رؤسای ادارات شهرستانی له یا علیه نامزدی طرفداری و حمایت نداشته باشند.

جان‌نثاری ادامه داد: البته استان اصفهان در این خصوص تاکنون مُبرا بوده است و درخواست می‌کنم تا پایان انتخابات این مُبرا بودن حفظ شود تا شائبه‌ای ایجاد نشود.
وی خاطرنشان کرد: ممکن است در برخی مطالب تبلیغاتی کاندیدها مطالب غیرواقعی، غلو و خارج از مسئولیت افراد گفته شود، در این راستا هیچ‌گونه برخوردی توسط مدیران به صورت مستقیم انجام نشود اما موارد به ستاد انتخابات استان گزارش شود تا براساس مُر قانون عمل کنیم.

مطالب مشابه

به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر، همایش گوهگشت جمعی از ایثارگران با حضور فرماندار خوروبیابانک، در منطقه جنوب شهر خور برگزار شد. استفاده از طبیعت و هوای پاک و ترویج ورزش همگانی در بین ایثارگران از جمله اهداف برگزاری کوهگشت بود. در این همایش معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار، روسای بنیاد شهید و […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

 بسم الله الرحمن الرحیم ✍️نهم اردیبهشت ماه نشانی از سالها فعالیت مستمر شوراهای اسلامی شهر و روستا در نقاط مختلف ایران اسلامی ترجمان اراده جمعی مردم در عرصه سیاستگذاری و تصمیم گیری بر مبنای آیه شریفه «و امرهم شوری بینهم» است؛ روزی که در تقویم تاریخی ایران زمین به روز شوراها مزین شده و تداعی […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در سفر به خوروبیابانک در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیمای این شهرستان گفت: ✅️به لطف خدا بارش‌های خیلی خوبی را در چند روز گذشته از سامانه بارشی که در شمال استان مستقر بود را در شرق استان داشتیم. ✅️در شهرستان خوروبیابانک بیشتر […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی و پاسخ به بحران شهرستان خوروبیابانک به ریاست احمدرضا طحانی فرماندار شهرستان و با حضور مهندس شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، امام جمعه شهرستان، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، مدیران آبفای استان، دانشگاه علوم پزشکی و اعضای ستاد شهرستانی در محل سالن جلسات امام علی(ع) فرمانداری برگزار شد. […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =