جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی و پاسخ به بحران شهرستان خوروبیابانک

جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی و پاسخ به بحران شهرستان خوروبیابانک به ریاست احمدرضا طحانی فرماندار شهرستان و با حضور مهندس شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، امام جمعه شهرستان، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، مدیران آبفای استان، دانشگاه علوم پزشکی و اعضای ستاد شهرستانی در محل سالن جلسات امام علی(ع) فرمانداری برگزار شد. […]

جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی و پاسخ به بحران شهرستان خوروبیابانک به ریاست احمدرضا طحانی فرماندار شهرستان و با حضور مهندس شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، امام جمعه شهرستان، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، مدیران آبفای استان، دانشگاه علوم پزشکی و اعضای ستاد شهرستانی در محل سالن جلسات امام علی(ع) فرمانداری برگزار شد.

فرماندار خوروبیابانک گفت: مدیریت بحران شهرستان از امکانات کافی برخوردار نیست.
احمدرضا طحانی در جلسه مدیریت بحران شهرستان که با حضور مدیر کل مدیریت بحران استانداری برگزار شد افزود: شهرستان با توجه به پراکندگی روستاها و وسعت زیادش نیاز به امکانات امدادی دارد.
وی گفت: در حال حاضر امکانات و تجهیزاتی که برای مقابله با حوادث احتمالی مخصوصا سیل در شهرستان وجود دارد در حد بسیار اندکی است و در صورت وقوع؛ این شهرستان با مشکل مواجه خواهد شد.
وی در خصوص مشکلات حوزه بهداشت و درمان نیز گفت: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان باید این موضوع را در نظر داشته باشند که این شهرستان نیاز اساسی به پزشکان متخصص، مجرب و امکانات پزشکی دارد.
فرماندار خوروبیابانک محرومیت زدایی را مهمترین نیاز مردم این خطه استان عنوان کرد و افزود: با وجود اقدامات بسیار در شهرستان خوروبیابانک، همچنان محرومیت قابل لمس است که انتظار می‌رود برای خروج از مشکلات به این شهرستان توجه ویژه شود.
امام جمعه شهرستان خوروبیابانک نیز گفت: با گذشت چند سال از افتتاح بیمارستان شهرستان محروم این شهرستان مسئولان استانی صدای این مردم را نمی‌شنوند و بار‌ها از تریبون نماز جمعه در این خصوص صحبت شده است.
حجت الاسلام محمد حسین رمضانی افزود: آنچه که این مردم ولایت مدار و شهید‌پرور تقاضا دارند تجهیز کامل بیمارستان و حضور پزشک متخصص است.

وی در خصوص کاهش تعرفه برق منطقه گرمسیری گفت: این مهم از مطالبات به حق و جدی مردم شهرستان خوروبیابانک است.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک در سفر یکروزه حجت الاسلام مهدی امینی دستیار استاندار اصفهان در امر مردمی سازی دولت به این شهرستان از مجتمع فسفات کارون (مدیریت راهبری پتاس) بازدید کرد. در این بازدید فرماندار خوروبیابانک، بخشدار مرکزی، دستیار فرماندار در امر مردمی سازی دولت حضور داشتند.  

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک، در جلسه شورای اداری شهرستان خوروبیابانک از تلاش‌ها و خدمات ارزنده جمعی از مدیران نهادها و ادارات شهرستان در راستای خدمت رسانی شایسته به مردم قدر دانی شد. در این مراسم با توجه به مناسبت ها و ایام این ماه، از  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول دفتر نماینده ولی […]

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار خوروبیابانک گفت: همه مدیران باید برای ادارات تحت مجموعه خود برنامه تدوین نمایند و با در نظر گرفتن موقعیت فعلی، ظرفیت ها و توانمندی های اداره باید برنامه ۵ سال شهرستان تدوین گردد. در این زمینه دبیرخانه تدوین برنامه و سند چشم اندازه ۵ساله شهرستان در فرمانداری تشکیل و مستقر می گردد. احمدرضا طحانی […]

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک،طی حکمی از سوی فرماندار خوروبیابانک و با حضور دستیار استاندار اصفهان در امور مردمی سازی دولت، حجت‌الاسلام جعفر نوری به عنوان دستیار احمدرضا طحانی فرماندار خوروبیابانک در امور مردمی‌سازی معرفی شد.  

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + بیست =