گزارش تصویری مراسم گرامیداشت سوم خرداد

سرپرست فرمانداری شهرستان خور و بیابانک عملیات آزادسازی خرمشهر را یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کردو گفت: اعتقادات رزمندگان در فتح خرمشهر بسیار اثرگذار بود. احمدرضا طحانی در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در مسجد النبی (ص) شهر خور افزود:سوم خرداد حقیقتاً تجلی گر الطاف خداوندی بر مردم انقلابی ایران بود […]

سرپرست فرمانداری شهرستان خور و بیابانک عملیات آزادسازی خرمشهر را یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کردو گفت: اعتقادات رزمندگان در فتح خرمشهر بسیار اثرگذار بود.
احمدرضا طحانی در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در مسجد النبی (ص) شهر خور افزود:سوم خرداد حقیقتاً تجلی گر الطاف خداوندی بر مردم انقلابی ایران بود تا جایی که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد.»
وی با بیان اینکه فتح خرمشهر، هیمنه استکبار را درهم شکست اظهار داشت: رزمندگان اسلام در عملیات فتح خرمشهر چنان سیلی محکمی به نظام استکبار جهانی زدند که در طول چند سالی که از دفاع مقدس باقی مانده بود آنها را از چرخه جنگ خارج کرد.

در ادامه در خصوص مردمی سازی یارانه ها سرپرست فرمانداری شهرستان خور و بیابانک گفت: نسخه نجات بخش اقتصاد کشور، مردمی و عادلانه کردن یارانه ها است چرا که با اجرای آن، هر فردی به حق خود برسد.
احمدرضا طحانی در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر افزود: با اجرای این طرح از فسادی که در خرید کالاهای یارانه ای توسط برخی ها وجود داشت و اجناس را به صورت یارانه ای خریده و به قیمت آزاد می فروختند جلوگیری می شود.
وی گفت: طرح مردمی سازی یارانه ها اقدامی برای اصلاح نظام پرداخت و توزیع عادلانه تر پرداخت‌ها و تحقق عدالت در جامعه است. وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها موجب اصلاح ساختار اقتصادی کشور خواهد شد.

مطالب مشابه

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک، مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور عاشقان و دلداگان آن حضرت و جمعی از مسئولان شهرستان از مسجد دوازده امام (ع) تا آستان مقدس امامزاده سید داود (ع)  شهر خور برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم؛ مسئولان خوروبیابانک با تنها مادر شهید معلم این شهرستان در روستای چاهملک دیدار کردند. در دیدار مسئولان شهرستان با خانواده شهید محمود وکیلی؛ از ،صبر بردباری و استقامت مادر شهید قدر دانی شد. در این دیدار سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشدار مرکزی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تیم پیشکسوتان، قهرمان مسابقات فوتسال چهار جانبه گرامیداشت هفته کار و کارگر شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک این مسابقات با شرکت تیم‌های ستاره جنوب ، مارلیک ، کارآفرینان و پیشکسوتان طی ۴ شب در سالن تختی شهر خور برگزار گردید که در نهایت در بازی فینال تیم پیشکسوتان موفق شد تیم کارآفرینان را […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک، با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار ، امام‌ جمعه فرخی، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج، شهردار فرخی و معاون پرورشی آموزش و پرورش از معلمان مدارس شهر فرخی تقدیر تقدیر شد.  

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − پنج =