گزارش تصویری مراسم گرامیداشت سوم خرداد

سرپرست فرمانداری شهرستان خور و بیابانک عملیات آزادسازی خرمشهر را یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کردو گفت: اعتقادات رزمندگان در فتح خرمشهر بسیار اثرگذار بود. احمدرضا طحانی در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در مسجد النبی (ص) شهر خور افزود:سوم خرداد حقیقتاً تجلی گر الطاف خداوندی بر مردم انقلابی ایران بود […]

سرپرست فرمانداری شهرستان خور و بیابانک عملیات آزادسازی خرمشهر را یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کردو گفت: اعتقادات رزمندگان در فتح خرمشهر بسیار اثرگذار بود.
احمدرضا طحانی در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در مسجد النبی (ص) شهر خور افزود:سوم خرداد حقیقتاً تجلی گر الطاف خداوندی بر مردم انقلابی ایران بود تا جایی که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد.»
وی با بیان اینکه فتح خرمشهر، هیمنه استکبار را درهم شکست اظهار داشت: رزمندگان اسلام در عملیات فتح خرمشهر چنان سیلی محکمی به نظام استکبار جهانی زدند که در طول چند سالی که از دفاع مقدس باقی مانده بود آنها را از چرخه جنگ خارج کرد.

در ادامه در خصوص مردمی سازی یارانه ها سرپرست فرمانداری شهرستان خور و بیابانک گفت: نسخه نجات بخش اقتصاد کشور، مردمی و عادلانه کردن یارانه ها است چرا که با اجرای آن، هر فردی به حق خود برسد.
احمدرضا طحانی در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر افزود: با اجرای این طرح از فسادی که در خرید کالاهای یارانه ای توسط برخی ها وجود داشت و اجناس را به صورت یارانه ای خریده و به قیمت آزاد می فروختند جلوگیری می شود.
وی گفت: طرح مردمی سازی یارانه ها اقدامی برای اصلاح نظام پرداخت و توزیع عادلانه تر پرداخت‌ها و تحقق عدالت در جامعه است. وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها موجب اصلاح ساختار اقتصادی کشور خواهد شد.

مطالب مشابه

  ✅️فرماندار خوروبیابانک و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان از محل برگزاری حوزه امتحانی کنکور سراسری در این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند برگزاری آزمون قرار گرفت. ✅️احمدرضا طحانی در این بازدید ضمن بررسی وضعیت حوزه امتحانی گفت: امیدواریم با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته داوطلبین به خوبی […]

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک؛جلسه ساماندهی و بررسی مشکلات طرح فاضلاب روستای چاهملک به ریاست احمدرضا طحانی فرماندار و با حضور اعضای مدعو در محل سالن جلسات امام علی(ع) فرمانداری برگزار شد. فرماندار خوروبیابانک گفت: ساماندهی طرح فاضلاب روستای چاهملک موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد. احمدرضا طحانی افزود: طی این جلسه […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

🔻قابل توجه کلیه بهره برداران بخش کشاورزی، شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستاها باتوجه به اعلام هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی استان مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ لغایت چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ با نوع مخاطره وزش باد به نسبت شدید گاهی تندباد با گردوخاک موقت، رگبار باران بعضا […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکلات روستای مهرجان در حوزه زیر ساخت، عمران، مسکن، اراضی، کشاورزی با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، رئیس شورای اسلامی و دهیار در محل دفتر فرماندار شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.  

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + هشت =