جلسه شورای اداری خوروبیابانک

ارشناس ارشد حوزه پدافند غیر عامل استان نیز در این جلسه با اشاره به نقش پدافند غیر عامل گفت: تقویت پدافند غیرعامل در دستگاههای اداری و اجرایی شهرستان لازم و ضروری است و در این راستا باید تلاش جدی صورت گیرد. حسین صمدانی افزود: امروز پدافند غیرعامل یکی از پر اهمیت‌ ترین محورها و موضوعات […]

ارشناس ارشد حوزه پدافند غیر عامل استان نیز در این جلسه با اشاره به نقش پدافند غیر عامل گفت: تقویت پدافند غیرعامل در دستگاههای اداری و اجرایی شهرستان لازم و ضروری است و در این راستا باید تلاش جدی صورت گیرد.
حسین صمدانی افزود: امروز پدافند غیرعامل یکی از پر اهمیت‌ ترین محورها و موضوعات در عرصه دفاع است که نقش مهمی در پیشگیری از انواع تهدیدات دشمن دارد.
وی گفت: بی تفاوتی به حوزه پدافند غیرعامل عواقب جبران ناپذیری در حوادث به همراه دارد.
وی افزود: کشور ما دائما در معرض تهدید و آسیب عوامل استکبار است و پدافند غیرعامل از اقدامات مهم برای حفاظت از تاسیسات و تجهیزات برای جلوگیری از وارد آمدن کمترین آسیب در زمان بحران است.
کارشناس ارشد حوزه پدافند غیر عامل استان گفت: باید همه دستگاه ها تمام توان خود را درجهت فراگیری دانش پدافند غیرعامل به کارگیرند تا کمی و کاستی ها در این حوزه برطرف شود.
صمدانی افزود: امروز پدافند غیر عامل و افزایش آمادگی و مقاومت برابر تهدیدها در بخشهای مختلف باید سرلوحه همه بخشها و فعالیتها قرار بگیرد و ساز و کار متناسب با آن تدوین شود.

حضور پرشور مردم در انتخابات دشمنان نظام را ناکام گذاشت.
فرماندار خوروبیابانک گفت: دشمنان می‌خواستند با توطئه‌های خود مشارکت و حضور مردم در انتخابات را کم رنگ جلوه دهند؛ اما این حضور پرشور مردم دشمنان نظام را ناکام گذاشت.
احمدرضا طحانی در شورای اداری شهرستان افزود: این حضور پرشور مردم در این حماسه ملی موجب شد مشارکت ۷۸ درصدی کویر نشینان در انتخابات بار دیگر رقم خورد.
وی با اشاره به ۲۲ اسفند سالروز تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: عزت، اقتدار و سربلندی جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهداست.
امام جمعه شهرستان خوروبیابانک نیز با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان افزود: این ماه فرصت مناسبی برای خودسازی و انس با قرآن است.
حجت الاسلام محمد حسین رمضانی ثمره و فلسفه روزه‌داری را کسب تقوا بیان کرد و افزود: اگر این تقوا حاصل شد خداوند هم قدرت تشخیص حق از باطل را به انسان عطا می‌کند و هم راه برون رفت از مشکلات را نشان می‌دهد.
وی گفت: این ماه ظرف شب قدر است و شب قدر هم ظرف نزول قرآن است، همگی پرسنل ادارات را سفارش کردند که اهتمام ویژه به برنامه‌های قرآنی داشته باشند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوروبیابانک هم در این مراسم با اشاره به اهمیت انس با قرآن در برنامه های روزانه به ویژه ایام ماه مبارک رمضان گفت:
این ماه بهترین فرصت برای انس با قرآن است.
حجت الاسلام مجتبی رفیع از اجرای طرح زندگی با آیه ها همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود:
در این طرح تلاش بر آن است که از مفاهیم و نور قرآن بهره مند شده و برای انس با قرآن بکوشیم و خود را مخاطب قرآن ببینیم و با توجه به محوریت نوجوانان و جوانان در اجرای این طرح به گونه ای برنامه ریزی شده است تا دانش‌آموزان بتوانند آیات قرآن را به مرور فرا بگیرند و با مفاهیم آن آشنا شوند.
در این مراسم به مناسبت گرامیداشت ۲۲ اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن اجرای دکلمه در وصف شهدا و ذکر مصیبت؛ از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و فرزند شهید احمد وهاب از شهدای روستای چاهملک نیز تجلیل شد.
همچنین از تلاش‌های جانشین مدیریت راهبری مجتمع پتاس(فسفات کارون) و مدیر آموزش و پرورش به منظور مشارکت جذب حداکثری در انتخابات و همکاری با ستاد انتخابات شهرستان قدردانی به عمل آمد.

باماهمراه باشید:
┏━ 🇮🇷 ┅┅┅┅┅
http://khoorbiabanak.gov.ir/
┏━ 🇮🇷 ┅┅
https://eitaa.com/joinchat/1142685905Cabf979a525

🔹روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک

مطالب مشابه

✅ مدیریت اجتماعی و امور بانوان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برگزار می‌کند: 📜 پویش دلنوشته‌های بانوان کارگر 💢 محورهای مسابقه: روابط کارگر و کارفرما: -حمایت‌های صورت گرفته به منظور انجام بهتر کارها و افزایش راندمان کاری – تعامل بهتر بین کارگر و کارفرما -کاهش استرس کاری بانوان توازن کار و […]

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

   به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک،اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان خوروبیابانک در نظر دارد برابر شرایط و ضوابط نسبت به جذب یک نفر نیروی قراردادی در رشته های نقشه برداری و عمران با اولویت نقشه برداری اقدام نماید. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و تحویل مدارک می توانند به آدرس خور اداره ثبت […]

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

ای همیشه نیلگون، ای خلیج فارس نام نامی ات همواره جاودانه است نام نامی ات همواره بر زبان موج جاودان‌ترین سرود عاشقانه است خلیج‌فارس خانه ماست و تهنیت و تبریک روزملی خلیج‌فارس سرود عاشقانه‌ی ایران و ایرانی‌ست، سرودی جاودان که از جان فرزندان ایران برمی‌آید خواه با دانش خواه با دشنه گاه با شعر و […]

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر احمدرضا طحانی فرماندار خوروبیابانک با تعدادی از کارگران خدوم شهرداری خور دیدار کرد و مشکلات و دغدغه های آنها را مورد بررسی قرار داد. در ابتدای این دیدار، کارگران شهرداری با طرح برخی مشکلات و نیازهای صنفی خود در ارتباط با نحوه پرداخت حقوق، مرخصی و بیمه توجه […]

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =