اطلاعیه آغاز ماه دوم طرح فجرانه کالابرگ ‌الکترونیکی

ماه دوم طرح کالابرگ الکترونیکی(فجرانه) در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوارهای دهک‌ اول تا هفتم درآمدی از ۱۸ اسفند ماه آغاز می‌شود. در این طرح خانوار دهک‌های اول تا هفتم مشمول ۲۲۰ هزار تومان اعتبار خرید ۱۱ قلم کالابرگی می‌شوند. ماه دوم این طرح ملی مصادف با حلول ماه مبارک رمضان و عید […]

ماه دوم طرح کالابرگ الکترونیکی(فجرانه) در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوارهای دهک‌ اول تا هفتم درآمدی از ۱۸ اسفند ماه آغاز می‌شود.
در این طرح خانوار دهک‌های اول تا هفتم مشمول ۲۲۰ هزار تومان اعتبار خرید ۱۱ قلم کالابرگی می‌شوند. ماه دوم این طرح ملی مصادف با حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروز از تاریخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.
بر اساس این اطلاعیه، اعتبار جدید (۲۲۰ هزار تومانی) علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزارتومانی فعلی بوده و خانوار مشمول طرح به صورت مجزا یارانه نقدی خود را به صورت ماهانه دریافت خواهند کرد. مبلغ حمایتی دولت به صورت اعتبار در حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته و در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می‌شود.
خانوارهای مشمول طرح می‌توانند اقلام سبد غذایی را طی یک ماه و متناسب با نیاز خود خرید نمایند و اجباری در خرید تمام اقلام به صورت یک جا وجود ندارد.

برای دریافت این نرم افزار می‌توانند به سکو های بازار، مای‌کت و یا سایت shoma.sfara.ir مراجعه نمایند. همچنین افراد از طریق کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* نیز می‌توانند نسبت به دریافت لینک نصب این نرم افزار اقدام نمایند. همچنین مرکز تماس ۶۳۶۹-۰۲۱ پاسخگویی سوالات و اعتراضات مردم عزیز است.
باماهمراه باشید:
┏━ 🇮🇷 ┅┅┅┅┅
🌐http://khoorbiabanak.gov.ir/
┏━ 🇮🇷 ┅┅
📳https://eitaa.com/joinchat/1142685905Cabf979a525
🔹روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک

برچسب ها :
مطالب مشابه

تیم پیشکسوتان، قهرمان مسابقات فوتسال چهار جانبه گرامیداشت هفته کار و کارگر شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک این مسابقات با شرکت تیم‌های ستاره جنوب ، مارلیک ، کارآفرینان و پیشکسوتان طی ۴ شب در سالن تختی شهر خور برگزار گردید که در نهایت در بازی فینال تیم پیشکسوتان موفق شد تیم کارآفرینان را […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک، با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار ، امام‌ جمعه فرخی، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج، شهردار فرخی و معاون پرورشی آموزش و پرورش از معلمان مدارس شهر فرخی تقدیر تقدیر شد.  

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

  به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت هفته معلم، قبور مطهر شهدای شهر خور با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، جمعی از اعضای شورای اداری و فرهنگیان غبار روبی و عطرافشانی شد. در ابتدای این مراسم زیارت عاشورا نیز قرائت شد. شهرستان خوروبیابانک در دفاع مقدس ۱۲۰ شهید […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک،همزمان با ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته معلم، با حضور بخشدار مرکزی، امام جمعه شهرستان، فرمانده انتظامی، رئیس مرکز فنی و حرفه ای، اعضای شورای اسلامی، دهیاران و کارشناسان آموزش و پرورش، ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در روستاهای جنوبی بخش مرکزی شهرستان […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =