احمدرضا طحانی فرماندار خوروبیابانک در پیامی، فرارسیدن عید سعید مبعث را به مسلمانان سرتاسر جهان به ویژه مردم شریف و متدین شهرستان تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم ۲۷ رجب المرجب سالروز برانگیخته شدن پیامبر رحمت و مهربانی ، پیامبر عدل و کرامت ، معلم کتاب و حکمت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله یکی از روزهای بزرگ خداست. به شکوه و عظمت پیامبر رحمت و به یمن کرامت آن رحمتُ للعالمین قلبها به تسخیر در آمده […]

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۷ رجب المرجب سالروز برانگیخته شدن پیامبر رحمت و مهربانی ، پیامبر عدل و کرامت ، معلم کتاب و حکمت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله یکی از روزهای بزرگ خداست.

به شکوه و عظمت پیامبر رحمت و به یمن کرامت آن رحمتُ للعالمین قلبها به تسخیر در آمده و شعله های سرکش در ید قدرت او قرار میگیرند . پیامبری که تا اعماق تاریخ بر امتها و نشانه های بشریت نور روشنائی و فضیلت را گسترانیده و هم اوست که اشرف مخلوقات و سرور کائنات است .

اینجانب فرا رسیدن مبعث نورانی پیام آور بزرگ توحید، عدالت و وحدت و بعثت شورانگیز و شوق آفرین، اشرف و خاتم پیامبران را بهتره ایام اله دهه فجر انقلاب اسلامی به همه مسلمانان و پیروان راستین نبوت در سر تا سر جهان به ویژه مردم غیور ایران اسلامی و مردم شریف و متدین شهرستان خوروبیابانک تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان عزت، سربلندی و سرافرازی روزافزون اسلام و مسلمین را مسألت می نمایم.
امید است با تاسی از پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و بهره مندی از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای (مد…) با حضور در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲بهمن، ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدای عزیز خواهیم بود.

احمدرضا طحانی
فرماندار شهرستان خوروبیابانک

باماهمراه باشید:
┏━ 🇮🇷 ┅┅┅┅┅
🌐http://khoorbiabanak.gov.ir/
┗━━━━━━━━━━━
🔹روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خوروبیابانک، امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، تعدادی از مردم شهرستان جهت بیان مشکلات و درخواست های خود با احمدرضا طحانی فرماندار دیدار و گفتگو کردند.  ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با فرماندار خوروبیابانک، دوشنبه هر هفته با هماهنگی قبلی با دفتر فرماندار برگزار می‌گردد. شهروندان می توانند […]

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم؛ از معلمان و مربیان مدارس شهر فرخی با حضور فرماندار خوروبیابانک و جمعی از مسئولان شهرستان تجلیل شد. این مراسم که در هنرستان کارودانش برگزار شد؛ سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشدار مرکزی، امام‌جمعه شهر فرخی، فرمانده انتظامی، معاون پرورشی آموزش و پرورش، اعضای شورای اسلامی و شهردار […]

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 بازدید میدانی فرماندار خوروبیابانک از عملیات احداث باند دوم محور چوپانان ،پلیس راه به جندق  به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک، احمدرضا طحانی فرماندار خوروبیابانک از عملیات احداث باند دوم محور چوپانان، سه راهی پلیس راه به جندق بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این طرح قرار گرفت.  

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور عاشقان و دلداگان آن حضرت، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار و بخشدار مرکزی در مسجد حضرت امام جعفر صاد ق (ع) روستای چاهملک، کارشناسان فرمانداری و بخشداری برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 13 =