فرماندارخوروبیابانک گفت: تلاش داریم سهمیه آب کشاورزان تا پایان سال حفظ شود.

احمدرضا طحانی در جلسه بررسی مشکلات کشاورزان و قطعی برق چاه های آب کشاورزی افزود: مدیریت آب منطقه ای براساس قانون و مقررات سهمیه آب هرچاه کشاورزی را تخصیص می دهد تا ضمن مدیریت و سامامدهی منابع آب در سال های آینده با مشکل تامین آب مواجه نشویم ،لذا از کشاورزان انتظار همکاری داریم. وی […]

احمدرضا طحانی در جلسه بررسی مشکلات کشاورزان و قطعی برق چاه های آب کشاورزی افزود: مدیریت آب منطقه ای براساس قانون و مقررات سهمیه آب هرچاه کشاورزی را تخصیص می دهد تا ضمن مدیریت و سامامدهی منابع آب در سال های آینده با مشکل تامین آب مواجه نشویم ،لذا از کشاورزان انتظار همکاری داریم.
وی گفت: با توجه به کاهش بارندگی ها و کمبود ذخایر آب های زیر زمینی از کشاورزان شهرستان در خواست داریم با مدیریت مصرف آب به وظیفه ملی و شرعی خود در خصوص صرفه جویی مصرف آب عمل کنند تا با مشکل بی آبی و خسارت مواجه نشوند.
وی افزود: قطع برق چاه‌های کشاورزی باید با رعایت ملاحظات و اطلاع‌رسانی مناسب باشد و در اجرای آن برنامه زمان‌بندی و مدون مورد توجه قرار گیرد.
مدیر حفاظت و بهره برداری از منابع آب شهرستان های نایین و خوروبیابانک گفت:کنترل و جلوگیری از اضافه برداشت از چاه های کشاورزی مصوبه کشوری است و در دستور کار شرکت های آب منطقه‌ای استان ها قرار دارد.
محمدرضا پرتوی افزود: این طرح در راستای صیانت از منابع آبی و کاهش مصرف برق و اصلاح الگوی مصرف آب در بخش کشاورزی و همچنین اصلاح الگوی کشت طی سه ماه نیمه دوم امسال اجرا شده است.
وی خاطرنشان کرد: هر چند این طرح نواقص دارد و گلایه کشاورزان را از طریق مراجع ذیصلاح به استان و وزارت نیرو اعلام شده است و امیدواریم در راستای حفظ سهمیه آب کشاورزان نتیجه بخش باشد.

باماهمراه باشید:
┏━ 🇮🇷 ┅┅┅┅┅
🌐http://khoorbiabanak.gov.ir/
┗━━━━━━━━━━━
🔹روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک

مطالب مشابه

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم؛ مسئولان خوروبیابانک با تنها مادر شهید معلم این شهرستان در روستای چاهملک دیدار کردند. در دیدار مسئولان شهرستان با خانواده شهید محمود وکیلی؛ از ،صبر بردباری و استقامت مادر شهید قدر دانی شد. در این دیدار سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشدار مرکزی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تیم پیشکسوتان، قهرمان مسابقات فوتسال چهار جانبه گرامیداشت هفته کار و کارگر شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک این مسابقات با شرکت تیم‌های ستاره جنوب ، مارلیک ، کارآفرینان و پیشکسوتان طی ۴ شب در سالن تختی شهر خور برگزار گردید که در نهایت در بازی فینال تیم پیشکسوتان موفق شد تیم کارآفرینان را […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک، با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار ، امام‌ جمعه فرخی، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج، شهردار فرخی و معاون پرورشی آموزش و پرورش از معلمان مدارس شهر فرخی تقدیر تقدیر شد.  

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

  به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت هفته معلم، قبور مطهر شهدای شهر خور با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، جمعی از اعضای شورای اداری و فرهنگیان غبار روبی و عطرافشانی شد. در ابتدای این مراسم زیارت عاشورا نیز قرائت شد. شهرستان خوروبیابانک در دفاع مقدس ۱۲۰ شهید […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =