اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی جنایت تروریستی در کرمان

در زادروز میلاد با سعادت یگانه بانوی ملک و ملکوت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها که عاشقان و شیفتگان حضرتش بر مزار ملکوتی تربیت یافته مکتب فاطمی و علوی، سردار آسمانی و اسطوره ماندگار جبهه مقاومت و ایثار شهید حاج قاسم سلیمانی اجتماع کرده بودند، عوامل تکفیری صهیونیستی در یک اقدام بزدلانه و جنایت […]

در زادروز میلاد با سعادت یگانه بانوی ملک و ملکوت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها که عاشقان و شیفتگان حضرتش بر مزار ملکوتی تربیت یافته مکتب فاطمی و علوی، سردار آسمانی و اسطوره ماندگار جبهه مقاومت و ایثار شهید حاج قاسم سلیمانی اجتماع کرده بودند، عوامل تکفیری صهیونیستی در یک اقدام بزدلانه و جنایت کور تروریستی کسانی را که عشق‌ شان و راهشان، گرامیداشت ِ اسطوره مقاومت و سردار دلها بود به خاک و خون کشیدند‌.
بی‌شک این عمل تروریستی خبیثانه که امروز نمونه آن در غزه به دست غاصبان خونخوار و آدمکش صهیونیستی انجام می شود، نه تنها هیچ موفقیتی برای استکبار صهیونیستی و عوامل فرومایه و بدسیرت تکفیری آنها نخواهد داشت بلکه حقانیت جبهه مقاومت و سیره و مسیر شهید سلیمانی را پرفروغ‌تر و راه این شهید را پررهروتر خواهد کرد و دیری نخواهد بود که با دست مقتدر پیروان مکتب این شهید بزرگوار در سراسر جهان، شاخ های شیاطین تکفیری یکی پس از دیگری شکسته و پایه های سست بنیاد صهیونیست ها فرو خواهد ریخت.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همراه با تمامی هموطنان عزیز این فاجعه بزرگ را به ساحت قدس آخرین ذخیره الهی بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران و خانواده های معظم این شهیدان تسلیت گفته، از خداوند متعال صبر و اجر مسألت می نماید.

به اطلاع می‌رساند مراسم بزرگداشت این شهدای مظلوم، امروز پنجشنبه ۱۴ دی بعد از نماز مغرب و عشا در مساجد و بقاع متبرکه سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

همچنین مردم عزیز شهرستان با شرکت در تظاهرات سراسری، این جنایت را بعد از اقامه نماز جمعه شهرهای خور و فرخی در روز ۱۵ دی ماه محکوم خواهند کرد.

•┈┈••••✾•🇮🇷🇮🇷🇮🇷•✾•••┈┈•
💢 پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خوروبیابانک

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خوروبیابانک، امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، تعدادی از مردم شهرستان جهت بیان مشکلات و درخواست های خود با احمدرضا طحانی فرماندار دیدار و گفتگو کردند.  ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با فرماندار خوروبیابانک، دوشنبه هر هفته با هماهنگی قبلی با دفتر فرماندار برگزار می‌گردد. شهروندان می توانند […]

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم؛ از معلمان و مربیان مدارس شهر فرخی با حضور فرماندار خوروبیابانک و جمعی از مسئولان شهرستان تجلیل شد. این مراسم که در هنرستان کارودانش برگزار شد؛ سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشدار مرکزی، امام‌جمعه شهر فرخی، فرمانده انتظامی، معاون پرورشی آموزش و پرورش، اعضای شورای اسلامی و شهردار […]

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 بازدید میدانی فرماندار خوروبیابانک از عملیات احداث باند دوم محور چوپانان ،پلیس راه به جندق  به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک، احمدرضا طحانی فرماندار خوروبیابانک از عملیات احداث باند دوم محور چوپانان، سه راهی پلیس راه به جندق بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این طرح قرار گرفت.  

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور عاشقان و دلداگان آن حضرت، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار و بخشدار مرکزی در مسجد حضرت امام جعفر صاد ق (ع) روستای چاهملک، کارشناسان فرمانداری و بخشداری برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 7 =