همایش فرهنگیان شهرستان خوروبیابانک با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان

همایش فرهنگیان شهرستان خوروبیابانک با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، فرماندار خوروبیابانک، امام جمعه شهرستان،نماینده مردم در مجلس و جمعی از مسئولان شهرستان و فرهنگیان عصر چهارشنبه در سالن آمفی تئاتر معلم شهید علیرضا خسروی برگزار شد. توجه ویژه آموزش وپرورش به سند تحول بنیادین مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان […]

همایش فرهنگیان شهرستان خوروبیابانک با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، فرماندار خوروبیابانک، امام جمعه شهرستان،نماینده مردم در مجلس و جمعی از مسئولان شهرستان و فرهنگیان عصر چهارشنبه در سالن آمفی تئاتر معلم شهید علیرضا خسروی برگزار شد.

توجه ویژه آموزش وپرورش به سند تحول بنیادین

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: لازم است به موضوع سند تحول بنیادین بیش از گذشته توجه شود. محمدرضا ابراهیمی عصر چهارشنبه در همایش فرهنگیان شهرستان خوروبیابانک افزود: آموزش و پرورش بدنبال رساندن دانش‌آموزان به مراتبی از حیات طیبه است و در این مسیر، مدرسه جایگاهی است که زمینه این امر را فراهم می‌سازد.
وی گفت: تربیت مقدمه‌ای برای تکامل است و امروز نسل جوان به خصوص دانش آموزان گروه هدف دشمنان هستند و آن‌ها تلاش بسیاری دارند تا ادراک و فهم او را تسخیر کند و در مسیر اهداف خود قرار دهد.
وی با اشاره به اجرایی شدن سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش افزود: موضوع سند تحول بنیادین باید بیش از پیش مورد توجه مدیران آموزشی قرار گیرد و در خصوص اجرای آن در مدارس گفتمان شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: سند تحول بنیادین آموزش‌ و پرورش در همه حوزه‌ها تأثیرگذار و جامع است و توجه به این سند بدیهی‌ترین و مهم‌ترین امر برای آموزش‌و پرورش است.
احمدرضا طحانی فرماندار خوروبیابانک نیز گفت: همه باید دغدغه آموزش و پرورش را داشته باشند و اگر آموزش و پرورش به اهداف خود برسد همه نهادها به اهداف خود می‌رسند.
وی با بیان اینکه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با جدیت در دستور کار دولت مردمی سیزدهم قرار گرفته است گفت: برای ما در شهرستان خوروبیابانک نیز مایه افتخار است که در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را جامه عمل بپوشانیم و مجموعه شهرستان باید با تمام توان تلاش کنند و در این جهت پیشرو باشد.
فرماندار خوروبیابانک با اشاره به نقش معلمان در پرورش شخصیت دانش آموزان گفت: جامعه سالم و پویا، نیازمند تربیت دانش آموزان سالم است و در این مسیر، نقش معلم، بی بدیل است.
الهام آزاد نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی هم گفت: همه باید تلاش کنیم تا سند تحول بنیادین در سیستم آموزشی کشور اجرا شود چرا که اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید در اولویت باشد.

┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
باماهمراه باشید:
┏━ 🇮🇷 ┅┅┅┅┅
🌐http://khoorbiabanak.gov.ir/
┗━━━━━━━━━━━
┏━ 🇮🇷 ┅┅
📳https://eitaa.com/joinchat/1142685905Cabf979a525

مطالب مشابه

به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر احمدرضا طحانی فرماندار خوروبیابانک با تعدادی از کارگران خدوم شهرداری خور دیدار کرد و مشکلات و دغدغه های آنها را مورد بررسی قرار داد. در ابتدای این دیدار، کارگران شهرداری با طرح برخی مشکلات و نیازهای صنفی خود در ارتباط با نحوه پرداخت حقوق، مرخصی و بیمه توجه […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

  بسم الله الرحمن الرحیم   فلسفه نامگذاری این هفته به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیانگر ضرورت تجلّی و تبلور دائمی همین تفکر در این نهاد ولایتمدار است؛ تنها در سایه تعمیق چنین اندیشه‌ای است که سپاه می‌تواند انسانهایی را تربیت نماید که علاوه بر رشد و تعالی سازمان خود، در پیش روندگی […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

هم زمان با استان با حضور فرماندار خوروبیابانک و اعضای مدعو در محل فرمانداری برگزار شد. پیشرفت یادمان شهدای گمنام و گرامیداشت سوم خرداد روز مقاومت و پایداری از مهمترین موضوعات این جلسه بود.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر، همایش گوهگشت جمعی از ایثارگران با حضور فرماندار خوروبیابانک، در منطقه جنوب شهر خور برگزار شد. استفاده از طبیعت و هوای پاک و ترویج ورزش همگانی در بین ایثارگران از جمله اهداف برگزاری کوهگشت بود. در این همایش معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار، روسای بنیاد شهید و […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =