آغاز ثبت‌نام نهایی متقاضیان داوطلبی نمایندگی انتخابات مجلس از فردا ۲۷ مهرماه

  به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان اصفهان، امروز بیست‌و‌ششم مهرماه، بیست و یکمین جلسه ستاد انتخابات استان با حضور رئیس ستاد انتخابات، اعضاء و با بررسی وضعیت شهرستان‌های کوهپایه و هرند برگزار شد. در حاشیه این نشست مهدی سلیمانی دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان، گفت: مسائل، اقدامات و مشکلاتی که در حوزه برگزاری […]

 

به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان اصفهان، امروز بیست‌و‌ششم مهرماه، بیست و یکمین جلسه ستاد انتخابات استان با حضور رئیس ستاد انتخابات، اعضاء و با بررسی وضعیت شهرستان‌های کوهپایه و هرند برگزار شد.
در حاشیه این نشست مهدی سلیمانی دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان، گفت: مسائل، اقدامات و مشکلاتی که در حوزه برگزاری انتخابات ممکن است با آن مواجه شویم در این جلسه مطرح و آمادگی استان جهت برگزاری انتخابات بررسی شد.
وی ادامه داد: همچنین با حضور فرمانداران دو شهرستان کوهپایه و هرند که یک حوزه انتخابیه مشترک دارند؛ برخی مشکلات زیرساختی دو شهرستان مطرح شد، در این خصوص درصدد هستیم این مشکلات قبل از برگزاری انتخابات حل و فصل شوند.
دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: در فرایند انتخابات پس از مرحله پیش ثبت‌نام که در مردادماه انجام و صحت سنجی اطلاعات و مدارک متقاضیان توسط شش مرجعی که در قانون ذکر شده، به انجام شد به مرحله ثبت‌نام نهایی متقاضیان رسیدیم.
سلیمانی ادامه داد: از ۲۷ مهرماه تا سوم آبان ماه متقاضیانی که در مرحله پیش ثبت‌نام شرکت و کد رهگیری دریافت کردند می‌توانند به پنجره واحد وزارت کشور به آدرس keshvar.moi.ir مراجعه کنند و ثبت‌نام خود را انجام دهند.
وی خاطرنشان کرد: در این مرحله متقاضیان می‌توانند با شماره همراهی که در مرحله پیش ثبت‌نام ارائه کرده‌اند و درج کدملی به سامانه وارد شوند. متقاضیان این مهم را در نظر داشته باشند که تمامی مراحل بایستی از طریق رایانه انجام شود.
دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان عنوان کرد: در این مرحله متقاضی بایستی ۲۳ بند پیش بینی شده در سامانه را تکمیل کند این بندها شامل اطلاعات هویتی، شخصی، شغلی، سوابق سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و … متقاضیان است‌.
سلیمانی متذکر شد: بارگذاری گواهی ۵ سال سابقه اشتغال متقاضی در بخش دولتی، عمومی، خصوصی یا غیر دولتی موردی است که به تازگی به قانون انتخابات اضافه شده که در این راستا بایستی متقاضیان گواهی و مدارک مورد نظر را در مرحله پیش بینی شده بارگذاری کنند.
وی در پایان اضافه کرد: باتوجه به اینکه فرایند تکمیل فرم‌ها زمان بر است پیشنهاد می‌شود متقاضیان برای شرکت در مرحله ثبت‌نام در روزهای ابتدایی اقدام نمایند.

مطالب مشابه

 بازدید میدانی فرماندار خوروبیابانک از عملیات احداث باند دوم محور چوپانان ،پلیس راه به جندق  به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک، احمدرضا طحانی فرماندار خوروبیابانک از عملیات احداث باند دوم محور چوپانان، سه راهی پلیس راه به جندق بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این طرح قرار گرفت.  

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور عاشقان و دلداگان آن حضرت، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار و بخشدار مرکزی در مسجد حضرت امام جعفر صاد ق (ع) روستای چاهملک، کارشناسان فرمانداری و بخشداری برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک، مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور عاشقان و دلداگان آن حضرت و جمعی از مسئولان شهرستان از مسجد دوازده امام (ع) تا آستان مقدس امامزاده سید داود (ع)  شهر خور برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم؛ مسئولان خوروبیابانک با تنها مادر شهید معلم این شهرستان در روستای چاهملک دیدار کردند. در دیدار مسئولان شهرستان با خانواده شهید محمود وکیلی؛ از ،صبر بردباری و استقامت مادر شهید قدر دانی شد. در این دیدار سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشدار مرکزی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =