آیین تجلیل از چهار آزاده سرافراز شهرستان خوروبیابانک

      تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان خور و بیابانک آیین تجلیل از چهار آزاده سرافراز شهرستان خوروبیابانک به همراه خانواده صبور و ایثارگر آنان برگزار شد. حجت الاسلام محمد حسین رمضانی امام جمعه شهرستان خوروبیابانک در این مراسم گفت: شما آزادگان عزیز دو امتحان را تجربه کردید و از هر دوی آن موفق […]

 

 

 

تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان خور و بیابانک

آیین تجلیل از چهار آزاده سرافراز شهرستان خوروبیابانک به همراه خانواده صبور و ایثارگر آنان برگزار شد.
حجت الاسلام محمد حسین رمضانی امام جمعه شهرستان خوروبیابانک در این مراسم گفت: شما آزادگان عزیز دو امتحان را تجربه کردید و از هر دوی آن موفق و سربلند بیرون آمدید، یکی جهاد نظامی مقابل دشمن و دیگری به اسارت رسیدن، که امتحان اسارت به مراتب سخت تر از جهاد با دشمن در کنار مرزهاست.

غلامرضا محمدی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار گفت: صبر و استقامت شما عزیزان در ۸ سال دفاع مقدس برگرفته از مکتب عاشورا بود.

این مراسم با حضور امام‌جمعه شهرستان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشدار مرکزی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و خانواده آزادگان در هتل بالی برگزار شد.

شهرستان خوروبیابانک در دوران دفاع مقدس ۹ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک، صبح امروز اعضای موسسه توشه آخرت با احمدرضا طحانی فرماندار شهرستان خوروبیابانک دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار صمیمی، فرماندار خوروبیابانک با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ارزشمند سمن‌ها در شهرستان گفت: باید از این ظرفیت‌ها به بهترین نحو ممکن استفاده شود. وی ضمن قدردانی از اقداماتی که […]

۱۶ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک؛ سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار خوروبیابانک به همراه بخشدار مرکزی در نماز جماعت مغرب و عشاء و ضیافت افطاری  و جمع صمیمی مردم روزه دار روستای ابراهیم آباد شرکت کردند.  

۱۳ فروردین ۱۴۰۳

نمایشگاه فروش بهاره عرضه مستقیم کالا با بیش از ۴۰ غرفه و تخفیف به مصرف‌کنندگان در محل سالن ورزشی شهدای شهر خور گشایش یافت. در این نمایشگاه‌ کالاهایی شامل پوشاک، کیف و کفش، خشکبار، آجیل، موادغذایی، سوغات استان‌ها، شوینده، کالای تنظیم بازار و …. عرضه می‌شود. این نمایشگاه با هدف تنظیم بازار و عرضه مستقیم […]

۶ بهمن ۱۴۰۲

    به مناسبت گرامیداشت هفته دولت فرماندار خوروبیابانک به همراه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشدار مرکزی، روسای اداره پست، بنیاد شهید و امور ایثارگران از خادم الحسین کربلایی حاج حمید زرگر کارمند نمونه اداره پست شهرستان تجلیل کرد.

۷ شهریور ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =