سفر مدیرعامل بنیاد علوی کشور به خوروبیابانک

       اختصاص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های محرومیت‌زدایی و در دست اقدام شهرستان خور و بیابانک   در سفر مدیرعامل بنیاد علوی کشور به خور و بیابانک ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های محرومیت‌زدایی و طرح‌های در حال احداث اختصاص یافت. وحید خاوه ای که به دعوت مسئولین شهرستانی خور و بیابانک […]

 

 

 

 اختصاص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های محرومیت‌زدایی و در دست اقدام شهرستان خور و بیابانک

  در سفر مدیرعامل بنیاد علوی کشور به خور و بیابانک ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های محرومیت‌زدایی و طرح‌های در حال احداث اختصاص یافت.
وحید خاوه ای که به دعوت مسئولین شهرستانی خور و بیابانک سفرکرده بود در ابتدای ورود با همراهی فرماندار شهرستان و دیگر مسئولان با حضور در شهر جندق از طرح‌های ساماندهی گلزار شهدا، خانه عالم، ساختمان تراکافت، باغ بانوان در دست اقدام این شهر بازدید کرد.
بازدید از طرح ساماندهی گلزار شهدای شهر فرخی، بازدید از روستاهای ابراهیم‌آباد و جعفرآباد، طرح ساماندهی گلزار شهدای شهر خور، استخر شنا، هیئت علمدار شهر خور از مهم‌ترین برنامه سفر مدیرعامل بنیاد علوی به شهرستان خور و بیابانک بود.
مدیرعامل بنیاد علوی کشور نیز برای تکمیل تعدادی از پروژه‌ها و کمک در جهت رفع گوشه‌ای از مشکلات قول مساعد داد.
وی گفت: اولویت ما طرح‌ها و برنامه‌های نیمه‌تمام است، بنای ما بر آن است که در اجرای طرح‌های نیمه‌تمام دستگاه‌های متولی هم‌افزایی کنیم تا مردم مناطق محروم سریع‌تر از اجرای پروژه‌ها منتفع شوند.
وی افزود: با دستگاه‌های متولی در جهت اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام در کنار مردم خواهیم بود.
وی با اشاره به اعتبار اختصاص‌یافته بنیاد علوی به طرح‌های این شهرستان گفت: این اعتبار برای طرح‌های لایروبی قنوات، احداث کانال بتنی کشاورزی، توسعه فضای آموزشی، ساماندهی گلزار شهدا، توسعه و تجهیز مراکز قرآنی، خانه‌های عالم و مساجد، تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی، مبلمان شهری، طرح‌های هادی روستایی، تکمیل، استخر شنا، راه‌های روستایی، ساخت مرکز دیالیز شهر جندق و تسهیلات اشتغال‌زایی و کمک به ساخت منزل محرومین است.
وی همچنین از اختصاص ۲ دستگاه ماشین حمل زباله شهری و روستایی، اختصاص یک دستگاه تانکر آبرسانی و آمبولانس به شهرستان خبر داد.

 شهرستان خوروبیابانک یکی از هدف بنیاد علوی است.

مطالب مشابه

به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر احمدرضا طحانی فرماندار خوروبیابانک با تعدادی از کارگران خدوم شهرداری خور دیدار کرد و مشکلات و دغدغه های آنها را مورد بررسی قرار داد. در ابتدای این دیدار، کارگران شهرداری با طرح برخی مشکلات و نیازهای صنفی خود در ارتباط با نحوه پرداخت حقوق، مرخصی و بیمه توجه […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

  بسم الله الرحمن الرحیم   فلسفه نامگذاری این هفته به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیانگر ضرورت تجلّی و تبلور دائمی همین تفکر در این نهاد ولایتمدار است؛ تنها در سایه تعمیق چنین اندیشه‌ای است که سپاه می‌تواند انسانهایی را تربیت نماید که علاوه بر رشد و تعالی سازمان خود، در پیش روندگی […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

هم زمان با استان با حضور فرماندار خوروبیابانک و اعضای مدعو در محل فرمانداری برگزار شد. پیشرفت یادمان شهدای گمنام و گرامیداشت سوم خرداد روز مقاومت و پایداری از مهمترین موضوعات این جلسه بود.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر، همایش گوهگشت جمعی از ایثارگران با حضور فرماندار خوروبیابانک، در منطقه جنوب شهر خور برگزار شد. استفاده از طبیعت و هوای پاک و ترویج ورزش همگانی در بین ایثارگران از جمله اهداف برگزاری کوهگشت بود. در این همایش معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار، روسای بنیاد شهید و […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =