تشکل‌ها و سازمان های مردم نهاد

      تشکل‌ها و سازمان های مردم نهاد در حل مشکلات یاریگر ادارات باشند. معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار خوروبیابانک با اشاره به روز ملی تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی گفت: وجود تشکل‌‌ها و مشارکت اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد در هر جامعه‌ نشان از توسعه آن جامعه است و تشکل‌ها می‌توانند در حل […]

 

 

 

تشکل‌ها و سازمان های مردم نهاد در حل مشکلات یاریگر ادارات باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار خوروبیابانک با اشاره به روز ملی تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی گفت: وجود تشکل‌‌ها و مشارکت اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد در هر جامعه‌ نشان از توسعه آن جامعه است و تشکل‌ها می‌توانند در حل بسیاری از مشکلات، دستگاه‌های اجرایی را یاری کنند.
غلامرضا محمدی افزود: مهم‌ترین شیوه بهره‌گیری از مشارکت اجتماعی در روند توسعه شهرستان فعال بودن سازمان‌های مردم نهاد و خیریه ها است که نمونه های آن است.

وی گفت: باید برای رفع مشکلات جامعه این موسسات و تشکل‌ها با تحقیق و بررسی، مسایل را ریشه یابی و آسیب شناسی کنند و راهکار ارائه بدهند تا از این طریق به توسعه پایدار در شهرستان دست یابیم.

وی افزود: سازمان های مردم نهاد حلقه واسط میان مردم و مسوولان هستند و باید نقش خود را در حوزه های مختلف اجتماعی به درستی ایفا کنند.
طبق مصوبه ۶۴۱ مورخ ۱۳۹۴/۵/۲۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی روز ۲۲ مرداد به نام روز ملی تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی نامگذاری شده است و هفته مشارکت اجتماعی از ۲۲ الی ۲۹ مرداد می‌باشد که در این هفته ادارات مرتبط با تشکل‌ها در راستای تحقق مفاد سند تحول دولت مردمی مبنی بر نمونه سازی و الگو نمایی از دستاوردهای موفق مشارکت‌های مردم و دولت نسبت به برگزاری نمایشگاه دستاوردها و پاسداشت جایگاه مردم و مشارکت اجتماعی برنامه‌ریزی و اهتمام داشته باشند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک، صبح امروز اعضای موسسه توشه آخرت با احمدرضا طحانی فرماندار شهرستان خوروبیابانک دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار صمیمی، فرماندار خوروبیابانک با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ارزشمند سمن‌ها در شهرستان گفت: باید از این ظرفیت‌ها به بهترین نحو ممکن استفاده شود. وی ضمن قدردانی از اقداماتی که […]

۱۶ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک؛ سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار خوروبیابانک به همراه بخشدار مرکزی در نماز جماعت مغرب و عشاء و ضیافت افطاری  و جمع صمیمی مردم روزه دار روستای ابراهیم آباد شرکت کردند.  

۱۳ فروردین ۱۴۰۳

نمایشگاه فروش بهاره عرضه مستقیم کالا با بیش از ۴۰ غرفه و تخفیف به مصرف‌کنندگان در محل سالن ورزشی شهدای شهر خور گشایش یافت. در این نمایشگاه‌ کالاهایی شامل پوشاک، کیف و کفش، خشکبار، آجیل، موادغذایی، سوغات استان‌ها، شوینده، کالای تنظیم بازار و …. عرضه می‌شود. این نمایشگاه با هدف تنظیم بازار و عرضه مستقیم […]

۶ بهمن ۱۴۰۲

    به مناسبت گرامیداشت هفته دولت فرماندار خوروبیابانک به همراه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشدار مرکزی، روسای اداره پست، بنیاد شهید و امور ایثارگران از خادم الحسین کربلایی حاج حمید زرگر کارمند نمونه اداره پست شهرستان تجلیل کرد.

۷ شهریور ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − چهار =