چهارمین جلسه مطالبه‌گری، امید آفرینی و ارتقای نشاط اجتماعی

        چهارمین جلسه مطالبه‌گری، امید آفرینی و ارتقای نشاط اجتماعی با حضور اقشار مختلف مردم شهر خور که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد بخشی از مسائل و مشکلات شهر خور و شهرستان خور و بیابانک مورد بررسی قرار گرفت. در این دیدار صمیمی که تعدادی از مسئولان دستگاه های خدمات رسان […]

 

 

 

 

چهارمین جلسه مطالبه‌گری، امید آفرینی و ارتقای نشاط اجتماعی با حضور اقشار مختلف مردم شهر خور که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد بخشی از مسائل و مشکلات شهر خور و شهرستان خور و بیابانک مورد بررسی قرار گرفت.
در این دیدار صمیمی که تعدادی از مسئولان دستگاه های خدمات رسان و اجرایی شهرستان حضور داشتند معتمدین به بیان مسائل و مشکلات شهرستان پرداختند و خواستار توجه ویژه و اهتمام جدی از مسئولان در جهت رفع کمبودها شدند.

احمدرضا طحانی فرماندار خور و بیابانک در پاسخ به برخی از مسائل و مشکلات گفت: دولت سیزدهم در تلاش است از طریق ارتباط‌گیری مستمر با مردم، احصاء و رصد مشکلات و همچنین برنامه‌ریزی دقیق و منسجم راهکارهای عملیاتی برای حل‌ و فصل آنها تدبیر و اجرا نماید.
وی افزود: اکثر موارد مطرح شده جزء دغدغه‌های مسئولین شهرستان بوده و چنانچه موردی باشد که تاکنون برای آن چاره‌اندیشی نشده یا در جلسات کارشناسی و مدیریت شهرستان مورد بحث قرار نگرفته باشد معاونین فرمانداری و مدیران محترم یادداشت نموده و در اولین جلسه شهرستانی طرح و بررسی می‌گردد.
فرماندار خوروبیابانک گفت: البته نمی‌توان انتظار داشت تمام مشکلات را یک‌ شبه حل‌ و فصل کنیم، اما می‌توان با برنامه‌ریزی درست و تدوین راهکارهای اثر بخش و ترسیم نقشه راه روشن و پیگیری مستمر در افق کوتاه‌مدت بخش اعظمی از موارد را عملیاتی کرد.
طحانی در پاسخ به سؤال وضعیت تأمین آب شهر خور افزود: طی سفر ریاست محترم جمهوری به استان اعتبار مناسبی به منظور حفر و تجهیز چاه و همچنین اجرای خط انتقال تخصیص‌ یافته که در صورت اجرا کمک شایانی به بحث تأمین آب شهر و کیفیت‌ بخشی به آن داشته و از طرفی اتصال آن به مخزن، نارضایتی اهالی بابت بی کیفیت بودن آب چاه بحران را مرتفع و دغدغه کشاورزان را نیز بابت تأمین آب کشاورزی و قنات کاهش می‌دهد.
وی همچنین درباره اقدامات به‌ عمل‌ آمده برای تأمین پزشک متخصص و افزایش میزان خدمات پزشکی بیمارستان آفتاب هشتم، رعایت شئونات اسلامی و حجاب در محیط‌های تحت مدیریت شبکه بهداشتی و سایر ادارات توضیحاتی ارائه کرد.
فرماندار خوروبیابانک در خصوص تأمین زیر ساخت‌های آب برق اقدام ملی مسکن گفت: با پیگیری استاندار در شورای مسکن استان، و همچنین تدابیر اتخاذ شده در شورای مسکن و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اعتبار لازم برای اجرای زیرساخت آب برق اندیشیده شده است.
وی افزود: با پیگیری به‌عمل‌آمده از سوی شورای مسکن استان و شهرستان، شرکت توزیع برق استان و اهتمام مدیر امور برق شهرستان انشا الله کلنگ عملیات اجرایی برق‌رسانی به مجموعه اقدام مسکن ملی شهر خور در هفته دولت به زمین زده خواهد شد و در گام‌های بعدی آبرسانی به این مجموعه نیز آغاز خواهد شد.
وی در نشست مطالبه‌گری با اشاره به استقرار اداره تعزیرات حکومتی در شهرستان به ‌منظور جلوگیری از مباحث گران‌فروشی و مقابله با کالاهای قاچاق و غیره و نظارت بر روند قیمت‌گذاری کالا گفت: با استقرار این اداره نظارت بر صنوف و برخورد با مرتکبین و گران‌فروشان به‌طورجدی دنبال خواهد و بخشی از نارضایتی اهالی بابت تفاوت قیمت‌ها با مراکز عرضه کالا و خدمات در شهرهای بزرگ رفع می‌گردد.
فرماندار خوروبیابانک همچنین در خصوص موارد مشکلات نانوائی‌ها افزود: کلیه موارد مطروحه در دستور کار کارگروه‌ فرعی گندم، آرد و نان شهرستان بوده و مجدداً نیز پیگیری خواهد شد که توزیع آرد خام صرفاً در مناطق روستایی فاقد نانوایی انجام می‌شود و مبحث توزیع آرد خانگی در شهرها با توجه به وجود واحدهای نانوایی مختلف ممنوع است.
طحانی با اشاره به ایجاد باجه بانک‌های رفاه کارگران صادرات سپه و مسکن در شهرستان افزود: مهم‌ترین فاکتور برای استقرار باجه یا شعب تأمین منابع مالی و آورده اولی است که در صورتی منابع مالی تأمین گردد امکان دایر شدن شعبه وجود دارد که در حال پیگیری از طریق مسئولین شهرستانی است.
وی در ادامه با بیان اینکه اسفند امسال شاهد برگزاری بزرگترین حماسه سیاسی در کشور یعنی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستیم گفت: اگر بخواهیم امید دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی که برای ازبین‌بردن نظام چنگال‌تیز نموده همواره در حال توطئه و برنامه‌ریزی هستند شود باید تلاش کنیم تا انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ با شور و نشاط بیشتر برگزار شده و علاوه‌ برآن به کاندیداهایی رأی دهیم که بصیرت انقلابی داشته و دغدغه مردم را به‌عنوان دغدغه خودشان تلقی کار جهادی سرلوحه کار خود قرار می‌دهند.
وی افزود:تنها در صورتی می‌توان چشم امید به رفع محرومیت‌ها از مردم رنج‌ کشیده داشت که مسئولین شهرستان تمام توان خود را حل مشکلات نمود در چهارچوب ضوابط و مقررات از هیچ کوششی برای رفع مشکلات دریغ ننمایند و تمام همراه و همپای مردم باشند.

اهتمام جهادی برای حفر چاه جدید، استقرار اورژانس هوایی، تکمیل طرحهای نیمه تمام، حضور پزشکان متخصص، پذیرش بیماران شهرستان در مراکز درمانی استان یزد، استقرار اداره تعزیرات حکومتی، نظارت در نانواییها، میوه فروشی ها و اصناف، روکش آسفالت محورهای شهری و روستایی، اجرای کاهش تعرفه برق شهرستان، تامین اعتبار و اجرای زیرساخت های طرح اقدام ملی مسکن، همچنین ایجاد بانک های رفاه کارکران ،صادرات ،سپه و مسکن از مهمترین موضوعاتی بود که مطرح شد.

مطالب مشابه

به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر احمدرضا طحانی فرماندار خوروبیابانک با تعدادی از کارگران خدوم شهرداری خور دیدار کرد و مشکلات و دغدغه های آنها را مورد بررسی قرار داد. در ابتدای این دیدار، کارگران شهرداری با طرح برخی مشکلات و نیازهای صنفی خود در ارتباط با نحوه پرداخت حقوق، مرخصی و بیمه توجه […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

  بسم الله الرحمن الرحیم   فلسفه نامگذاری این هفته به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیانگر ضرورت تجلّی و تبلور دائمی همین تفکر در این نهاد ولایتمدار است؛ تنها در سایه تعمیق چنین اندیشه‌ای است که سپاه می‌تواند انسانهایی را تربیت نماید که علاوه بر رشد و تعالی سازمان خود، در پیش روندگی […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

هم زمان با استان با حضور فرماندار خوروبیابانک و اعضای مدعو در محل فرمانداری برگزار شد. پیشرفت یادمان شهدای گمنام و گرامیداشت سوم خرداد روز مقاومت و پایداری از مهمترین موضوعات این جلسه بود.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر، همایش گوهگشت جمعی از ایثارگران با حضور فرماندار خوروبیابانک، در منطقه جنوب شهر خور برگزار شد. استفاده از طبیعت و هوای پاک و ترویج ورزش همگانی در بین ایثارگران از جمله اهداف برگزاری کوهگشت بود. در این همایش معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار، روسای بنیاد شهید و […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − هفت =