دومین جلسه شورای اداری شهرستان خوروبیابانک

دومین جلسه شورای اداری شهرستان خوروبیابانک در سال ۱۴۰۲ به ریاست احمدرضا طحانی فرماندار و با حضور نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان، اعضای شورای تامین و اداری و میهمان ویژه امیر سرتیپ دوم یاسینی رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. در […]

دومین جلسه شورای اداری شهرستان خوروبیابانک در سال ۱۴۰۲ به ریاست احمدرضا طحانی فرماندار و با حضور نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان، اعضای شورای تامین و اداری و میهمان ویژه امیر سرتیپ دوم یاسینی رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
در این جلسه فرماندار خوروبیابانک، امام جمعه شهرستان، نماینده مردم در مجلس، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار، مسئول امور اداری و مالی و مشاور امور بانوان فرمانداری به بیان فعالیت های سال گذشته پرداختند و برنامه های دردست اقدام امسال را نیز مطرح کردند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان هم با قرائت وصیت نامه یکی از شهدا یادو خاطره شهیدان والامقام شهرستان را گرامی داشت.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی هم با معرفی یک کتاب اهمییت کتاب و کتابخوانی را مورد تاکید قرار داد.
در ادامه نیز امیر سرتیپ دوم یاسینی با بیان خاطرات دفاع مقدس و رشادت های شهدا،رزمندگان و جانبازان به ویژه شهیدان والامقام صیاد شیرازی، شیرودی، خلعتبری و حاج قاسم سلیمانی ایمان، اعتقاد، اخلاص، ولایتمداری این عزیزان را سرلوحه کارها برشمرد و از مسئولان شهرستان خواست راه شهدا را ادامه دهند و در مسیر شهدا گام بردارند.

 

 

مطالب مشابه

به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت، کار و کارگر، میز خدمت توسط شبکه بهداشت و درمان، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و فنی و حرفه ای شهرستان در حاشیه نماز جمعه با حضور فرماندار خوروبیابانک، امام جمعه شهرستان، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری برپا شد.

۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک در دومین روز از هفته کار و کارگر مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای گمنام شهر خور با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.  

۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

️✔️به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت، اولین جشنواره تجلیل از خیرین حوزه بهداشت و درمان و چهارمین مجمع سلامت شهرستان خوروبیابانک با حضور فرماندار، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، اعضای شورای اداری و خیرین حوزه سلامت در محل سالن پیامبر اعظم(ص) فرمانداری برگزار شد. ✔️فرماندار خوروبیابانک گفت: خیران، پیشگامان اصلی در رفع نیازهای بهداشت و درمان و […]

۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک،سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار به همراه رئیس اداره اطلاعات، فرمانده انتظامی، مدیر آموزش و پرورش و عضو شورای اسلامی شهر خور از محل برگزاری کنکور سراسری شهرستان خوروبیابانک بازدید کرد. مرحله‌ی اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ در روز‌های پنجشنبه نوبت صبح و عصر و جمعه صبح مورخ […]

۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 2 =