جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خوروبیابانک

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خوروبیابانک با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، امام‌جمعه شهرستان و اعضای شورا در محل مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد. معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار خوروبیابانک گفت: برنامه‌های هفته معلم را خلاقانه برگزار کنید. غلامرضا محمدی افزود: برنامه‌های هفته معلم باید با نگاهی نوآورانه و خلاقانه […]

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خوروبیابانک با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، امام‌جمعه شهرستان و اعضای شورا در محل مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار خوروبیابانک گفت: برنامه‌های هفته معلم را خلاقانه برگزار کنید.

غلامرضا محمدی افزود: برنامه‌های هفته معلم باید با نگاهی نوآورانه و خلاقانه به منظور تکریم عملی مقام معلم طراحی و اجرا شود. وی گفت: هفته معلم فرصت مناسبی است تا از یک سو از مقام شامخ معلم و شهید بزرگوار مطهری تجلیل شود و از سوی دیگر از زحمات معلمین تقدیر و تشکر به عمل آید.

امام ‌جمعه شهرستان خوروبیابانک هم در شورای آموزش و پرورش سوق دادن افراد مستعد به سمت مراکز فنی حرفه ای و کار و دانش، تدریس رشته هایی همچون سبک زندگی، سواد رسانه، آمادگی دفاعی توسط متخصصین این حوزه (پاسداران،مشاوران، پلیس فتا و…) و استفاده از ظرفیت جلسه با اولیای دانش‌آموزان جهت بسترسازی مناسب فرهنگی و هشدار آسیب های اجتماعی را مهم برشمرد و مورد تاکید قرار داد.
حجت الاسلام محمد حسین رمضانی افزود: فرزندان جامعه امانتی در دستان معلمان و مربیان بوده و لزوم توجه هرچه بیشتر را به این قشر معصوم می‌طلبد.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری گفت: هرچه تکریم از عزیزان فرهنگی و معلمان ما بیشتر صورت پذیرد به ارتقای سطح علمی و کیفیت تحصیلی شهرستان کمک شده است.  

رضا وهاب مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوروبیابانک در شورای آموزش و پرورش با اشاره به برنامه های هفته گرامی داشت مقام معلم گفت: عطرافشانی قبور شهدا به ویژه شهدای معلم و فرهنگی، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با پیشکسوتان فرهنگی، بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از فرهنگیان برتر و … از مهمترین برنامه های هفته بزرگداشت معلم است. برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم وتاثیر مثبت ۴۰ درصدی آن در آزمون سراسری و تعیین حوزه های امتحان نهایی در سطح شهرستان و همچنین آزمون نهایی پایه نهم وآزمون نهایی کار ودانش و فنی حرفه ای، تعیین و برنامه ریزی رشته های فنی و حرفه‌ای و کار ودانش براساس نیاز شهرستان ،تجهیزات موجود وهنر آموز وفضاهای هنرستان ها و استعداد و علاقه دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده از دیگر موضوعاتی بود که در این شورا مطرح شد.

در ادامه این جلسه تعدادی از اعضای شورای آموزش و پرورش به بیان برنامه های خود اشاره کردند.

مطالب مشابه

به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت، کار و کارگر، میز خدمت توسط شبکه بهداشت و درمان، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و فنی و حرفه ای شهرستان در حاشیه نماز جمعه با حضور فرماندار خوروبیابانک، امام جمعه شهرستان، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری برپا شد.

۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک در دومین روز از هفته کار و کارگر مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای گمنام شهر خور با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.  

۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

️✔️به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت، اولین جشنواره تجلیل از خیرین حوزه بهداشت و درمان و چهارمین مجمع سلامت شهرستان خوروبیابانک با حضور فرماندار، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، اعضای شورای اداری و خیرین حوزه سلامت در محل سالن پیامبر اعظم(ص) فرمانداری برگزار شد. ✔️فرماندار خوروبیابانک گفت: خیران، پیشگامان اصلی در رفع نیازهای بهداشت و درمان و […]

۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک،سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار به همراه رئیس اداره اطلاعات، فرمانده انتظامی، مدیر آموزش و پرورش و عضو شورای اسلامی شهر خور از محل برگزاری کنکور سراسری شهرستان خوروبیابانک بازدید کرد. مرحله‌ی اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ در روز‌های پنجشنبه نوبت صبح و عصر و جمعه صبح مورخ […]

۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =