پیام‌ فرماندار خوروبیابانک به مناسبت “روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی

بسم الله الرحمن الرحیم پنجم دی مصادف با ” روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی” از وجوه گوناگون دارای اهمیت بوده و ضروری است. این روز فرصت مغتنمی است تا توانمندیها و نیز میزان آمادگی برای مقابله در برابر بلایای طبیعی را مورد سنجش قرار دهیم، نقاط ضعف وقوت را […]

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجم دی مصادف با ” روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی” از وجوه گوناگون دارای اهمیت بوده و ضروری است.
این روز فرصت مغتنمی است تا توانمندیها و نیز میزان آمادگی برای مقابله در برابر بلایای طبیعی را مورد سنجش قرار دهیم، نقاط ضعف وقوت را شناسایی و نسبت به رفع معایب و تقویت نقاط مثبت با انجام مانور در بخشهای مختلف اقدام و به این ترتیب در برابر حوادث طبیعی میزان خسارت را به حداقل ممکن کاهش دهیم.
گرامیداشت پنجم دی به عنوان یکی از مناسبت های ملی و قابل تامل در این کشور است و اهمیت این روز بدین جهت بسیار حیاتی است که در زمینه آمادگی کامل جامعه در خصوص مقابله با بلایای طبیعی در کشور میتوان گام برداشت و باید از این جهت درراستای توسعه آموزش‌های مربوطه این بخش در سطح ملی اقدامات زیربنایی انجام شود .
اینجانب با گرامیداشت ” روز ملی ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی ” ضمن قدردانی و تشکر از زحمات کلیه مسئولین و دست اندکاران امید دارم با سیاستگذاری صحیح، برنامه ریزی اصولی و تعهد همگان شاهد کشوری ایمن، آماده و پاسخگو در برابر حوادث باشیم.

احمدرضا طحانی
فرماندار شهرستان خوروبیابانک

کانال فرمانداری در پیام رسان ایتا:

https://eitaa.com/joinchat/1142685905Cabf979a525

برچسب ها :
مطالب مشابه

به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت، کار و کارگر، میز خدمت توسط شبکه بهداشت و درمان، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و فنی و حرفه ای شهرستان در حاشیه نماز جمعه با حضور فرماندار خوروبیابانک، امام جمعه شهرستان، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری برپا شد.

۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک در دومین روز از هفته کار و کارگر مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای گمنام شهر خور با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.  

۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

️✔️به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت، اولین جشنواره تجلیل از خیرین حوزه بهداشت و درمان و چهارمین مجمع سلامت شهرستان خوروبیابانک با حضور فرماندار، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، اعضای شورای اداری و خیرین حوزه سلامت در محل سالن پیامبر اعظم(ص) فرمانداری برگزار شد. ✔️فرماندار خوروبیابانک گفت: خیران، پیشگامان اصلی در رفع نیازهای بهداشت و درمان و […]

۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک،سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار به همراه رئیس اداره اطلاعات، فرمانده انتظامی، مدیر آموزش و پرورش و عضو شورای اسلامی شهر خور از محل برگزاری کنکور سراسری شهرستان خوروبیابانک بازدید کرد. مرحله‌ی اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ در روز‌های پنجشنبه نوبت صبح و عصر و جمعه صبح مورخ […]

۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =