گزارش تصویری از حضور فرماندار و معاونین فرماندار و جمعی از رؤسای ادارات در روستای تاریخی بیاضه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری جمعی از رؤسای ادارات به دعوت فرماندار شهرستان تحت عنوان «سفیران خدمت» در روستای بیاضه حاضر شدند. 🔸در این برنامه ابتدا با حضور در گلزار شهدای روستا با آرمان های شهدا تجدید میثاق نموده و قبور مطهر شهدا را غبار روبی و عطرافشانی نمودند. 🔸سپس با حضور در امامزاده ابومحمد […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری جمعی از رؤسای ادارات به دعوت فرماندار شهرستان تحت عنوان «سفیران خدمت» در روستای بیاضه حاضر شدند.
🔸در این برنامه ابتدا با حضور در گلزار شهدای روستا با آرمان های شهدا تجدید میثاق نموده و قبور مطهر شهدا را غبار روبی و عطرافشانی نمودند.
🔸سپس با حضور در امامزاده ابومحمد ابراهیم روستا به مقام این امامزاده واحب التعظیم ادای احترام کردند.
🔸پس از آن ضمن بازدید از سطح روستا از محل مسیل و چگونگی اجرای طرح هادی روستا بازدید به عمل آوردند.
🔸در ادامه فرماندار شهرستان به همراه تنی چند از مسئولین با حضور در منزل شهید سیدغلامحسین موسوی با خانواده این شهید دیدار و گفت و گو کردند.
🔸همچنین ضمن اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در میان نمازگزاران و اهالی روستا در محل مسجدالنبی ،جلسه بررسی مشکلات و کمبودهای روستای بیاضه تشکیل و به بیان راهکار و راه حل عبور از این مسائل پرداخته شد.
🔸تأمین اعتبار جهت مرمت و بازسازی قنات روستا،اورژانس جاده ای،تأمین اعتبار جهت تهیه مخزن آب آشامیدنی،تسطیح کوچه ها، روشنایی معابر،اجرای کانال دفع سیلاب، واکذاری زمین به متقاضیان مسکن، تأمین اعتبار جهت مرمت قلعه روستا و …. از مهمترین موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد و مسئولان برای حل آن قول مساعد دادند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

همایش روز ملی شوراها به ریاست احمدرضا طحانی فرماندار خوروبیابانک و با حضور امام جمعه شهرستان، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، فرماندهی انتظامی، مسئول دفتر نماینده مجلس، شهرداران، اعضای شوراهای اسلامی شهرستان، بخش مرکزی، شهری و روستایی، دهیاران در محل هتل بالی شهر خور برگزار شد.  

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر، همایش گوهگشت جمعی از ایثارگران با حضور فرماندار خوروبیابانک، در منطقه جنوب شهر خور برگزار شد. استفاده از طبیعت و هوای پاک و ترویج ورزش همگانی در بین ایثارگران از جمله اهداف برگزاری کوهگشت بود. در این همایش معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار، روسای بنیاد شهید و […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک،راهپیمایی مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات موفق وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ️با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، امام جمعه شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای شورای اداری، کارکنان ادارات، بسیجیان، فرهنگیان، […]

۳۱ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک،گردهمایی فرمانداران استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان، معاونین استاندار و با بررسی محورهای مختلف اقدامات و برنامه های معاونت های مختلف استانداری در قالب ارائه برنامه توسط مدیران کل ستادی استانداری، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه برگزار شد.  

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 16 =