یادواره شهدای والامقام شهرستان خوروبیابانک در حسینیه اعظم شهر خور

یادواره شهدای والامقام شهرستان خوروبیابانک در حسینیه اعظم شهر خور رییس دفتر ارتباطات‌ مردمی نیروی زمینی ارتش گفت: امنیتی که در کشور داریم مدیون دفاع مقدس و جانفشانی رزمندگان اسلام است. امیر سرتیپ دوم حسین یاسینی در یادواره ۱۱۹ شهید والامقام شهرستان خوروبیابانک افزود: این انقلاب با خون هزاران شهید به دست آمده است و […]

یادواره شهدای والامقام شهرستان خوروبیابانک در حسینیه اعظم شهر خور

رییس دفتر ارتباطات‌ مردمی نیروی زمینی ارتش گفت: امنیتی که در کشور داریم مدیون دفاع مقدس و جانفشانی رزمندگان اسلام است.
امیر سرتیپ دوم حسین یاسینی در یادواره ۱۱۹ شهید والامقام شهرستان خوروبیابانک افزود: این انقلاب با خون هزاران شهید به دست آمده است و باید قدر آن را بدانیم.
وی گفت: امنیت و آسایش امروز مرهون ایثارگری رزمندگان و خون شهداست و برای تداوم آن نیز باید به وصیتنامه‌های شهدا عمل شود.
امیر یاسینی افزود: هدف دشمن از شکاف بین نسل پر افتخار گذشته و نسل امید آفرین آینده، ایجاد یأس و ناامیدی و رواج و گسترش روز به روز آن است.
وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس برای نسل‌های امروز و فردا درس‌های فراوانی دارد که باید از سوی پیشکسوتان جبهه و جهاد معرفی شود.
یادگار دفاع مقدس ادامه داد: دشمنان به دنبال فتنه افکنی هستند و باید در این مسیر هر روز آگاه تر شد.

امیر سرتیپ یاسینی بر لزوم بازگویی رشادت‌های شهدا، ایثارگران، رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس برای نسل جوان تاکید کرد.
وی همچنین از دفاع مقدس به عنوان گنجینه افتخار آفرینی و رشادتهای کشور ما برای همه دورانها یاد کرد و گفت: ترویج فرهنگ و معارف دفاع مقدس و جانفشانی های شهدا و رزمندگان اسلام در این دوران، ضرورت جامعه اسلامی است.
شهرستان خوروبیابانک ۱۱۹ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

تکریم خانواده شهدا موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است.
رئیس ارتباطات مردمی فرماندهی نیروی زمینی ارتش گفت:خانواده شهدا ولی نعمتان ما هستند و دیدار و تکریم خانواده شهدا موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ارتقای روحیه کار جهادی می‌شود.
سرتیپ دوم حسین یاسینی در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان ارتش در شهرهای خور و روستاهای مهرجان و عروسان گلستان افزود: امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنان، ایران اسلامی از عزت و اقتداری بی بدیل درمنطقه برخوردار است.
سرتیپ دوم یاسینی خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا و امام شهیدان باشیم تا بتوانیم به بهترین نحو از ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی پاسداری کنیم.
وی خانواده شهدا و جانبازان را جزو افتخارات نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و افزود: امنیت کنونی حاصل مجاهدت‌های شهدا و جانبازان است و ما باید به تاسی از این عزیزان در حفظ این امنیت بکوشیم.
شهرستان خوروبیابانک ۱۱۹ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد ۹ شهید از شهدای ارتش هستند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک و به نقل از هواشناسی استان اصفهان، هشدار هواشناسی سطح نارنجی ۴  با تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری همرفتی و محلی  از اوایل وقت روز پنجشنبه تا اوایل وقت روز جمعه به صورت رگبار باران، رعدو برق، وزش باد شدید موقت، در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی […]

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

  نشست هماهنگی ستاد برگزاری کنگره شهدای شهرستان خوروبیابانک به ریاست احمدرضا طحانی فرماندار و با حضور مسئولان شهرستان در محل سالن جلسات امام علی علیه السلام فرمانداری برگزار شد. فرماندار و رئیس ستاد شهرستانی کنگره شهدای خوروبیابانک گفت: هدف از برگزاری کنگره شهدا در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، پرداختن به یاد شهید و […]

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

✅از خانواده های محترم دعوت می شود در صورتی که فرزندانشان از صوت زیبایی برای تلاوت قرآن کریم برخوردار هستند با فرزند خود قطعه فوق را تمرین کنند و کلیپ کوتاه از تلاوت تقلیدی ایشان با موبایل ضبط نموده و به آی دی زیر ارسال نمایید تا توسط اساتید برتر استان بررسی شود و برنامه […]

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

✅ مدیریت اجتماعی و امور بانوان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برگزار می‌کند: 📜 پویش دلنوشته‌های بانوان کارگر 💢 محورهای مسابقه: روابط کارگر و کارفرما: -حمایت‌های صورت گرفته به منظور انجام بهتر کارها و افزایش راندمان کاری – تعامل بهتر بین کارگر و کارفرما -کاهش استرس کاری بانوان توازن کار و […]

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =