یادواره شهدای والامقام شهرستان خوروبیابانک در حسینیه اعظم شهر خور

یادواره شهدای والامقام شهرستان خوروبیابانک در حسینیه اعظم شهر خور رییس دفتر ارتباطات‌ مردمی نیروی زمینی ارتش گفت: امنیتی که در کشور داریم مدیون دفاع مقدس و جانفشانی رزمندگان اسلام است. امیر سرتیپ دوم حسین یاسینی در یادواره ۱۱۹ شهید والامقام شهرستان خوروبیابانک افزود: این انقلاب با خون هزاران شهید به دست آمده است و […]

یادواره شهدای والامقام شهرستان خوروبیابانک در حسینیه اعظم شهر خور

رییس دفتر ارتباطات‌ مردمی نیروی زمینی ارتش گفت: امنیتی که در کشور داریم مدیون دفاع مقدس و جانفشانی رزمندگان اسلام است.
امیر سرتیپ دوم حسین یاسینی در یادواره ۱۱۹ شهید والامقام شهرستان خوروبیابانک افزود: این انقلاب با خون هزاران شهید به دست آمده است و باید قدر آن را بدانیم.
وی گفت: امنیت و آسایش امروز مرهون ایثارگری رزمندگان و خون شهداست و برای تداوم آن نیز باید به وصیتنامه‌های شهدا عمل شود.
امیر یاسینی افزود: هدف دشمن از شکاف بین نسل پر افتخار گذشته و نسل امید آفرین آینده، ایجاد یأس و ناامیدی و رواج و گسترش روز به روز آن است.
وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس برای نسل‌های امروز و فردا درس‌های فراوانی دارد که باید از سوی پیشکسوتان جبهه و جهاد معرفی شود.
یادگار دفاع مقدس ادامه داد: دشمنان به دنبال فتنه افکنی هستند و باید در این مسیر هر روز آگاه تر شد.

امیر سرتیپ یاسینی بر لزوم بازگویی رشادت‌های شهدا، ایثارگران، رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس برای نسل جوان تاکید کرد.
وی همچنین از دفاع مقدس به عنوان گنجینه افتخار آفرینی و رشادتهای کشور ما برای همه دورانها یاد کرد و گفت: ترویج فرهنگ و معارف دفاع مقدس و جانفشانی های شهدا و رزمندگان اسلام در این دوران، ضرورت جامعه اسلامی است.
شهرستان خوروبیابانک ۱۱۹ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

تکریم خانواده شهدا موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است.
رئیس ارتباطات مردمی فرماندهی نیروی زمینی ارتش گفت:خانواده شهدا ولی نعمتان ما هستند و دیدار و تکریم خانواده شهدا موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ارتقای روحیه کار جهادی می‌شود.
سرتیپ دوم حسین یاسینی در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان ارتش در شهرهای خور و روستاهای مهرجان و عروسان گلستان افزود: امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنان، ایران اسلامی از عزت و اقتداری بی بدیل درمنطقه برخوردار است.
سرتیپ دوم یاسینی خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا و امام شهیدان باشیم تا بتوانیم به بهترین نحو از ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی پاسداری کنیم.
وی خانواده شهدا و جانبازان را جزو افتخارات نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و افزود: امنیت کنونی حاصل مجاهدت‌های شهدا و جانبازان است و ما باید به تاسی از این عزیزان در حفظ این امنیت بکوشیم.
شهرستان خوروبیابانک ۱۱۹ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد ۹ شهید از شهدای ارتش هستند.

مطالب مشابه

  در آستانه فرا رسیدن ایام ضربت خوردن و شهادت اولین شهید محراب تاریخ اسلام مولی الموحدین حضرت علی (ع) و لیالی قدر، احمدرضا طحانی فرماندار خوروبیابانک با صدور پیامی، ایام سوگواری این امام همام را به عموم مردم روزه دار و ولایتمدار شهرستان تسلیت گفت و برای مومنین خداجوی، از درگاه خداوند متعال؛ آمرزش […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

    شب قدر همان شبی است که در تمام سال، شبی به خوبی و فضیلت آن نمی‌رسد و در آن شب، اعمالی در نظر گرفته شده است. در تمام سال، ماهی به عظمت ماه پربرکت رمضان نیست؛ زیرا ماهی است که خداوند آن را برای اهدای بالاترین هدیه خود به جهان بشریّت، یعنی «قرآن […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک؛ سیره حضرت امیر المومنین علی (ع) – قرآن ناطق- صدای پایدار عدالت انسانی و انسانیت در تمام جهان هستی است. سیره حضرت علی (ع) ترجمان همیشگی قرآن و اسوه‌ای پایان ناپذیر است و ولایت حضرت علی ابن ابیطالب علی (ع)، بالاترین و والاترین نعمت الهی بر همه جهانیان و […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

پیش‌بینی وضع هوای شهرستان خور و بیابانک تاریخ صدور: چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۱/۸ 🔰 طی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری (بیشتر بعد ظهرها)، با فعالیت موج ضعیف جوی، افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید، تندبادموقت و در مناطق مستعد گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا برای شهرستان پیش بینی می‌شود. 🔰طی این مدت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − یازده =