پیام تبریک فرماندار خوروبیابانک به مناسبت هشتم اسفند روز امور تربیتی و تربیت اسلامی

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان خوروبیابانک متن پیام احمدرضا طحانی فرماندار بدین شرح است: به نام خداوند جان و خرد نهاد «امور تربیتی» شجره طیبه شهیدان رجایی و باهنر است. ارج نهادن به این روز به منزله تکریم از باورها و ارزش هاست ،در آستانه این روز لازم میدانم هشتم […]

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان خوروبیابانک متن پیام احمدرضا طحانی فرماندار بدین شرح است:

به نام خداوند جان و خرد

نهاد «امور تربیتی» شجره طیبه شهیدان رجایی و باهنر است. ارج نهادن به این روز به منزله تکریم از باورها و ارزش هاست ،در آستانه این روز لازم میدانم هشتم اسفند، روز «امور تربیتی و تربیت اسلامی » را به همه تلاش گران تعلیم و تربیت به خصوص معاونین عزیز و مربیان گرامی امور تربیتی و کارشناسان فرهنگی شهرستان خوروبیابانک تبریک بگویم.
ولی همانطوریکه شهید بزرگوار، رجایی فرمودند مربیان امور تربیتی سربازان انقلاب در آموزش و پرورش هستند و بنا به گفته شهید باهنر «مربیان زمانی با انبیا هم صف و با امام عادل هم ردیف هستند که آموزش را از محتوای تزکیه پر کنند». چه پر معناست کلام امام (ره) که می فرمایند:«اگر تهذیب در کار نباشد علم توحید هم به درد نمی خورد.
از درگاه خداوند متعال برای همه فعالان عزیز و سخت‌کوش حوزه تعلیم و تربیت به‌ ویژه متصدیان، مربیان و معاونان پرورشی و فرهنگی مدارس که در خط مقدم تعلیم و تربیت مشغول انجام‌وظیفه‌اند، موفقیت و پیشرفت روزافزون در دستیابی به قله‌های رفیع فضایل و معنویات را در سایه توجهات حضرت ولی عصر( عج) و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای(مد)مسئلت دارم.

احمدرضا طحانی
فرماندار شهرستان خوروبیابانک

روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک

مطالب مشابه

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک، مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور عاشقان و دلداگان آن حضرت و جمعی از مسئولان شهرستان از مسجد دوازده امام (ع) تا آستان مقدس امامزاده سید داود (ع)  شهر خور برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم؛ مسئولان خوروبیابانک با تنها مادر شهید معلم این شهرستان در روستای چاهملک دیدار کردند. در دیدار مسئولان شهرستان با خانواده شهید محمود وکیلی؛ از ،صبر بردباری و استقامت مادر شهید قدر دانی شد. در این دیدار سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشدار مرکزی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تیم پیشکسوتان، قهرمان مسابقات فوتسال چهار جانبه گرامیداشت هفته کار و کارگر شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک این مسابقات با شرکت تیم‌های ستاره جنوب ، مارلیک ، کارآفرینان و پیشکسوتان طی ۴ شب در سالن تختی شهر خور برگزار گردید که در نهایت در بازی فینال تیم پیشکسوتان موفق شد تیم کارآفرینان را […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک، با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار ، امام‌ جمعه فرخی، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج، شهردار فرخی و معاون پرورشی آموزش و پرورش از معلمان مدارس شهر فرخی تقدیر تقدیر شد.  

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 9 =