گزارش تصویری از نواختن زنگ انقلاب در خوروبیابانک

در نخستین روز از گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و همزمان با آغاز چهل و چهارمین سالگی انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب صبح امروز با حضور فرماندار، نماینده مردم شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستان در مدرسه دخترانه عصمت شهر خور نواخته شد. نماینده مردم […]

در نخستین روز از گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و همزمان با آغاز چهل و چهارمین سالگی انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب صبح امروز با حضور فرماندار، نماینده مردم شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستان در مدرسه دخترانه عصمت شهر خور نواخته شد.
نماینده مردم شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب خاص و منحصر به فرد بود که با رهبری فرزانه حضرت امام خمینی (ره) به سر منزل مقصود رسید.
الهام‌‌ آزاد افزود: این انقلاب امانتی است در دست ما و ما مسئولان باید با خدمات رسانی خوب با سرعت بیشتری در مسیر این انقلاب عزیز حرکت کنیم.
وی گفت: دهه فجر، مقطع رهایی ملت ایران از زیر باز ظلم و استبداد است.
وی افزود: امروز باید راه، ارزش ها، زندگی و گفتار امام خمینی(ره) در قالب الگویی هوشمندانه برای تمام دانش آموزان قرار گیرد و آموزش و پرورش باید روحیه انقلابی و بسیجی را در دانش آموزان پرورش دهد.
آزاد گفت: دشمن امروز ارزش های دانش آموزان را هدف گرفته است و فرهنگیان باید با آموزش و پرورش صحیح، آنها را از خطرات و هجمه های فرهنگی دشمن مصون دارند.

 

کانال فرمانداری در پیام رسان ایتا:

https://eitaa.com/joinchat/1142685905Cabf979a525

روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک

مطالب مشابه

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک، مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور عاشقان و دلداگان آن حضرت و جمعی از مسئولان شهرستان از مسجد دوازده امام (ع) تا آستان مقدس امامزاده سید داود (ع)  شهر خور برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم؛ مسئولان خوروبیابانک با تنها مادر شهید معلم این شهرستان در روستای چاهملک دیدار کردند. در دیدار مسئولان شهرستان با خانواده شهید محمود وکیلی؛ از ،صبر بردباری و استقامت مادر شهید قدر دانی شد. در این دیدار سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشدار مرکزی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تیم پیشکسوتان، قهرمان مسابقات فوتسال چهار جانبه گرامیداشت هفته کار و کارگر شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک این مسابقات با شرکت تیم‌های ستاره جنوب ، مارلیک ، کارآفرینان و پیشکسوتان طی ۴ شب در سالن تختی شهر خور برگزار گردید که در نهایت در بازی فینال تیم پیشکسوتان موفق شد تیم کارآفرینان را […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک، با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار ، امام‌ جمعه فرخی، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج، شهردار فرخی و معاون پرورشی آموزش و پرورش از معلمان مدارس شهر فرخی تقدیر تقدیر شد.  

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =