پست شهرستان خوروبیابانک از نظر کیفیت رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل پست استان اصفهان گفت: پست شهرستان خوروبیابانک از نظر کیفیت رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص داده است. حمید باقری در سفر یکروزه به خوروبیابانک و همچنین شب گذشته در دیدار با فرماندار شهرستان افزود: از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان بیش از ۳۵ هزار فقره مرسوله پستی توزیع شد که […]

مدیرکل پست استان اصفهان گفت: پست شهرستان خوروبیابانک از نظر کیفیت رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص داده است.
حمید باقری در سفر یکروزه به خوروبیابانک و همچنین شب گذشته در دیدار با فرماندار شهرستان افزود: از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان بیش از ۳۵ هزار فقره مرسوله پستی توزیع شد که حدود هفت هزار مرسوله ها در مناطق روستایی بوده است.
وی اظهار کرد: پوشش مساحتی خدمات پست در استان تا شعاع ۱۳۱ کیلومتر است و انجام وظیفه در دورترین نقطه یک نیز تکلیف محسوب می شود.
وی گفت: ۷۰ هزار مرسوله پستی روزانه توسط ۳۵۰ نفر نامه رسان این استان جا به جا می شود و تا پایان آذر بیش از ۱۰ میلیون مرسوله از استان صادر شده است.
مدیرکل پست استان اصفهان خاطرنشان کرد: پست استان اصفهان با ۸۲۰ واحد پستی سهم پنج درصدی از واحدهای پستی کشور را به خود اختصاص داده است.
باقری افزود: پوشش جمعیتی هر واحد پستی در استان از میانگین کشوری بالاتر است و بطور متوسط در استان هر واحد پستی ۶ هزار و ۲۴۵ نفر را پوشش می‌دهد.
فرماندار شهرستان خوروبیابانک نیز در این نشست ضمن تقدیر از اقدامات و خدمات اداره پست شهرستان گفت: با تلاش ماموران پست، ۹۹ درصد از مکان های شناسنامه دار این شهرستان دارای کد پستی ده رقمی شده است.
احمدرضا طحانی افزود: پست شهرستان با حداقل‌ امڪانات، اقدامات خوبی انجام داده ولی لازم است با نگاه ویژه استان این خدمات مطلوب‌تر شود.
وی همچنین بر ارتقا دفتر پست، تامین و به روز رسانی تجهیزات پستی در شهرستان تاکید کرد و خواستار رفع مشکلات امور پستی خوروبیابانک شد.

روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک

مطالب مشابه

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک، مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور عاشقان و دلداگان آن حضرت و جمعی از مسئولان شهرستان از مسجد دوازده امام (ع) تا آستان مقدس امامزاده سید داود (ع)  شهر خور برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم؛ مسئولان خوروبیابانک با تنها مادر شهید معلم این شهرستان در روستای چاهملک دیدار کردند. در دیدار مسئولان شهرستان با خانواده شهید محمود وکیلی؛ از ،صبر بردباری و استقامت مادر شهید قدر دانی شد. در این دیدار سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشدار مرکزی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تیم پیشکسوتان، قهرمان مسابقات فوتسال چهار جانبه گرامیداشت هفته کار و کارگر شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک این مسابقات با شرکت تیم‌های ستاره جنوب ، مارلیک ، کارآفرینان و پیشکسوتان طی ۴ شب در سالن تختی شهر خور برگزار گردید که در نهایت در بازی فینال تیم پیشکسوتان موفق شد تیم کارآفرینان را […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک، با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار ، امام‌ جمعه فرخی، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج، شهردار فرخی و معاون پرورشی آموزش و پرورش از معلمان مدارس شهر فرخی تقدیر تقدیر شد.  

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =