خوروبیابانک میزبان ۲ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس است.

فرماندار خوروبیابانک گفت: همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه، این شهرستان میزبان ۲ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس است که جزئیات آن طی روزهای آینده اعلام خواهد شد. احمدرضا طحانی در جلسه هماهنگی آئین‌های گرامیداشت حماسه ۹ دی، سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه(س) افزود: […]

فرماندار خوروبیابانک گفت: همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه، این شهرستان میزبان ۲ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس است که جزئیات آن طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.
احمدرضا طحانی در جلسه هماهنگی آئین‌های گرامیداشت حماسه ۹ دی، سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه(س) افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال و مراسم تشییع از این ۲ شهید گمنام در حال انجام است تا بار دیگر مردم شهید پرور شهرستان با حضور پرشور خود حماسه ای دیگر را خلق کنند.
وی بر لزوم فضاسازی سطح شهرستان و اطلاع‌رسانی‌های لازم با همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هر چه بهتر مراسم‌های پیش‌رو تاکید کرد و حماسه ۹ دی را مظهر نفوذ ناپذیری جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌های استکبار جهانی و تجلی بصیرت مردم دانست.
فرماندار خوروبیابانک خاطرنشان کرد: تمامی ادارات‌، نهادها، مراکز فرهنگی، آموزشی باید برنامه‌ها و جلسات بصیرت افزایی را در این ایام(دهه بصیرت) برگزار کنند و از ظرفیت مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و دهیاران در سطح روستاها نیز استفاده شود.
در ادامه نیز سرپرست بخشداری مرکزی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، شهرداران، مسئول کانون خدمت رضوی و تعدادی از اعضای شورای اداری به بیان برنامه ها و فعالیت های در دست اقدام برای این ایام پرداختند.

کانال فرمانداری خوروبیابانک در پیام رسان ایتا:
https://eitaa.com/joinchat/114268

🔹روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک

مطالب مشابه

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک، مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور عاشقان و دلداگان آن حضرت و جمعی از مسئولان شهرستان از مسجد دوازده امام (ع) تا آستان مقدس امامزاده سید داود (ع)  شهر خور برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم؛ مسئولان خوروبیابانک با تنها مادر شهید معلم این شهرستان در روستای چاهملک دیدار کردند. در دیدار مسئولان شهرستان با خانواده شهید محمود وکیلی؛ از ،صبر بردباری و استقامت مادر شهید قدر دانی شد. در این دیدار سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشدار مرکزی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تیم پیشکسوتان، قهرمان مسابقات فوتسال چهار جانبه گرامیداشت هفته کار و کارگر شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک این مسابقات با شرکت تیم‌های ستاره جنوب ، مارلیک ، کارآفرینان و پیشکسوتان طی ۴ شب در سالن تختی شهر خور برگزار گردید که در نهایت در بازی فینال تیم پیشکسوتان موفق شد تیم کارآفرینان را […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک، با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار ، امام‌ جمعه فرخی، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج، شهردار فرخی و معاون پرورشی آموزش و پرورش از معلمان مدارس شهر فرخی تقدیر تقدیر شد.  

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 8 =