بازدید مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از شهرستان خوروبیابانک

با پیگیری های سرکار خانم آزاد نماینده مردم شهرستان های نائین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی؛ مجید نسیمی، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان و هیئت همراه از مدارس شهرستان خوروبیابانک بازدید کردند. در این بازدید که در راستای بررسی مشکلات عمرانی مدارس شهرستان صورت پذیرفت؛ مدیر کل نوسازی، توسعه و […]

با پیگیری های سرکار خانم آزاد نماینده مردم شهرستان های نائین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی؛ مجید نسیمی، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان و هیئت همراه از مدارس شهرستان خوروبیابانک بازدید کردند.
در این بازدید که در راستای بررسی مشکلات عمرانی مدارس شهرستان صورت پذیرفت؛ مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان در زمینه تأمین تجهیزات مورد نیاز مدارس بازدید شده قول مساعد داد.
همچنین با پیگیری های نماینده مردم شهرستان های نائین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی، مبلغ،۱۳۰ میلیون تومان جهت هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان شهرستان خوروبیابانک به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اختصاص پیدا کرد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم؛ از معلمان و مربیان مدارس شهر فرخی با حضور فرماندار خوروبیابانک و جمعی از مسئولان شهرستان تجلیل شد. این مراسم که در هنرستان کارودانش برگزار شد؛ سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشدار مرکزی، امام‌جمعه شهر فرخی، فرمانده انتظامی، معاون پرورشی آموزش و پرورش، اعضای شورای اسلامی و شهردار […]

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 بازدید میدانی فرماندار خوروبیابانک از عملیات احداث باند دوم محور چوپانان ،پلیس راه به جندق  به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک، احمدرضا طحانی فرماندار خوروبیابانک از عملیات احداث باند دوم محور چوپانان، سه راهی پلیس راه به جندق بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این طرح قرار گرفت.  

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک، مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور عاشقان و دلداگان آن حضرت و جمعی از مسئولان شهرستان از مسجد دوازده امام (ع) تا آستان مقدس امامزاده سید داود (ع)  شهر خور برگزار شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم؛ مسئولان خوروبیابانک با تنها مادر شهید معلم این شهرستان در روستای چاهملک دیدار کردند. در دیدار مسئولان شهرستان با خانواده شهید محمود وکیلی؛ از ،صبر بردباری و استقامت مادر شهید قدر دانی شد. در این دیدار سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشدار مرکزی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =