مصاحبه مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در سفر به خوروبیابانک

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در سفر به خوروبیابانک در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیمای این شهرستان گفت: ✅️به لطف خدا بارش‌های خیلی خوبی را در چند روز گذشته از سامانه بارشی که در شمال استان مستقر بود را در شرق استان داشتیم. ✅️در شهرستان خوروبیابانک بیشتر […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در سفر به خوروبیابانک در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیمای این شهرستان گفت:

✅️به لطف خدا بارش‌های خیلی خوبی را در چند روز گذشته از سامانه بارشی که در شمال استان مستقر بود را در شرق استان داشتیم.
✅️در شهرستان خوروبیابانک بیشتر مناطق بارش‌های خوبی را دریافت کرده بودند و گاهی در برخی ایستگاه‌های روستایی بین ۴۰ تا ۵۰ میلی متر نیز گزارش و باعث شد که روان‌ آب جاری شود و تغذیه سفره‌های آب زیر زمینی شود؛ اما خساراتی نیز در مسیر راه‌ها و بخش کشاورزی و قنوات ایجاد کرد.
✅️مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، راهداری و هلال احمر به موقع وارد میدان شدند و آبگرفتگی‌های جزئی رفع و شانه سازی راه‌ها انجام شد.
✅️۳۰‌ کیلومتر از راه‌های این شهرستان دچار آسیب و آب شکستگی شد و ۵۰ دهنه پل نیز خساراتی وارد که امروز از آنها بازدید شد و عوامل راهداری درحال بازسازی دهنه‌ها هستند.
✅️همچنین در بخش کشاورزی نیز خساراتی در زمینه زراعی، باغی و قنوات وارد شد که به صورت ویژه قنوات روستای چاه‌ملک، ابراهیم آباد، جعفر آباد و روستاهای اطراف آسیب دیدند که گزارش خسارات جمع‌بندی شده و عوامل جهاد کشاورزی، راهداری و بنیاد مسکن عهده‌دار ارزیابی خسارات هستند.
✅️در بخش بیمه، خسارات بخش بیمه کشاورزی طبق تعرفه‌ها جبران خواهد شد و منازل مسکونی که آسیب دیده در بیمه بخش برق از صندوق بیمه خسارات تب ساختمان پرداخت خواهد شد که بنیاد مسکن این مورد را ارزیابی می‌کند.
✅️عملکرد مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک در کنترل حادثه بسیار مثبت بود و امروز از شب گذشته بازدیدهایی از مناطق با موضوع بحث آب، تامین آب پایدار، رفع مشکلات بهداشت و درمان انجام و جلسه مدیریت بحران تشکیل شد.
✅️پیش بینی دو مخزن ذخیره آب دو هزار مترمکعبی و ایمن سازی مخزن دخیره سازی شهرستان، حفر چاه و اجرای شبکه‌های انتقال به روستاها و شهر خور، احداث آب شیرین کن و اصلاح و بازسازی شبکه‌های فرسوده جزو برنامه‌هایی است که در ۱۱ مصوبه جلسه امروز، شرکت آب و فاضلاب عهده دار شد.
✅️مقرر شد که کمیته تخصصی پایش تنش آبی شهر خور در آب و فاضلاب تشکیل شود و به صورت مستمر و هفتگی، مشکلات بخش آب با هدف تامین آب کوتاه مدت و نیز بلند مدت پایدار برای ایم منطقه به دلیل کمبود آب در مناطق ارزیابی شود‌.
✅️مقرر شد از شرکت‌های خط انتقال لوله نفت و گاز برای کمک به اجرای طرح‌های تامین آب و بازسازی آسیب‌های ناشی از سیل چند دستگاه ماشین آلات در مناطق حضور پیدا کنند.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک، احمدرضا طحانی به همراه جمعی از مسئولان شهرستان در نماز مغرب و عشاء مسجد النبی شهر خور حضور یافت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک، با حضور احمدرضا طحانی فرماندار  و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ،از معلمان و فرهنگیان عضو ستاد نماز جمعه شهر خور تجلیل شد. در این برنامه سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندار، امام‌ جمعه شهرستان، مدیر و معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش، رئیس و اعضای ستاد نماز […]

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک، این جلسه که به ریاست احمدرضا طحانی فرماندار و با حضور اعضای کارگروه برگزار شد؛ نظارت بر عملکرد نانوایی و توزیع آرد در شهرستان، بررسی نقاط قوت و ضعف نانوایی ها، تداوم بازرسی و حضور فعال گشت های مشترک و…. تاکید شد. احمدرضا طحانی فرماندار خوروبیابانک گفت: رعایت بهداشت […]

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک و به نقل از روابط عمومی مجتمع پتاس خوروبیابانک، دکتر سید حسین شهامی مدیر مجتمع پتاس خوروبیابانک روز سه شنبه در دیدار با احمدرضا طحانی فرماندار شهرستان از اخذ سند مالکیت تک برگی ۴۰ میلیون متر مربع اراضی سایت صنعتی این مجتمع به نام سازمان توسعه و نوسازی معادن […]

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =