جلسه ستاد مناسبت های شهرستان خوروبیابانک

فرماندار خوروبیابانک گفت: حضورآگاهانه در راهپیمایی روز جهانی قدس راه مقابله با گستاخی صهیونیست‌ها است احمدرضا طحانی روز سه شنبه در ستاد مناسبت های شهرستان خوروبیابانک افزود: بی شک تنها راه مقابله با استمرار گستاخی‌ها و اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی، حضور آگاهانه و لبیک دوباره به تدبیر خردمندانه امام راحل در روز قدس است. […]

فرماندار خوروبیابانک گفت: حضورآگاهانه در راهپیمایی روز جهانی قدس راه مقابله با گستاخی صهیونیست‌ها است

احمدرضا طحانی روز سه شنبه در ستاد مناسبت های شهرستان خوروبیابانک افزود: بی شک تنها راه مقابله با استمرار گستاخی‌ها و اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی، حضور آگاهانه و لبیک دوباره به تدبیر خردمندانه امام راحل در روز قدس است.
وی گفت: کلیه دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی،اجرایی، نظامی و انتظامی آماده ارائه خدمات مناسب به راهپیمایان روز قدس در شهرستان خواهند بود.
وی از همه مردم ولایتمدار شهرستان دعوت کرد با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس یکبار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام نمایند.
وی همچنین با اشاره به ۲۹ فروردین سالروز حماسه و ایثار شهرستان خوروبیابانک افزود: تقدیم ۸ شهید در یک روز نشان از پایبندی مردم ولایتمدار آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرمان پذیری از امام‌ خود و روحیه مقاومت، ایثار و شهادت دارد.
حجت الاسلام رمضانی امام‌جمعه شهرستان با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) گفت: روز قدس بهترین مولفه وحدت جهان اسلام است.
وی بر شرکت گسترده و پرشور مردم انقلابی شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد.
در این جلسه مهمترین برنامه های گرامیداشت روز جهانی قدس و همچنین روز حماسه و ایثار شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک در سفر یکروزه حجت الاسلام مهدی امینی دستیار استاندار اصفهان در امر مردمی سازی دولت به این شهرستان از مجتمع فسفات کارون (مدیریت راهبری پتاس) بازدید کرد. در این بازدید فرماندار خوروبیابانک، بخشدار مرکزی، دستیار فرماندار در امر مردمی سازی دولت حضور داشتند.  

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک، در جلسه شورای اداری شهرستان خوروبیابانک از تلاش‌ها و خدمات ارزنده جمعی از مدیران نهادها و ادارات شهرستان در راستای خدمت رسانی شایسته به مردم قدر دانی شد. در این مراسم با توجه به مناسبت ها و ایام این ماه، از  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول دفتر نماینده ولی […]

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار خوروبیابانک گفت: همه مدیران باید برای ادارات تحت مجموعه خود برنامه تدوین نمایند و با در نظر گرفتن موقعیت فعلی، ظرفیت ها و توانمندی های اداره باید برنامه ۵ سال شهرستان تدوین گردد. در این زمینه دبیرخانه تدوین برنامه و سند چشم اندازه ۵ساله شهرستان در فرمانداری تشکیل و مستقر می گردد. احمدرضا طحانی […]

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک،طی حکمی از سوی فرماندار خوروبیابانک و با حضور دستیار استاندار اصفهان در امور مردمی سازی دولت، حجت‌الاسلام جعفر نوری به عنوان دستیار احمدرضا طحانی فرماندار خوروبیابانک در امور مردمی‌سازی معرفی شد.  

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + سه =