گزارش تصویری از جلسه شورای اداری شهرستان خوروبیابانک

جلسه شورای اداری خوروبیابانک به ریاست احمدرضا طحانی فرماندار و با حضور امام جمعه شهرستان، و اعضای شورای اداری در محل سالن جلسات پیامبر اعظم(ص) فرمانداری برگزار شد. بدون منت برای خدمت به مردم باید وقت گذاشت فرماندار خوروبیابانک گفت: همه ادارات باید تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به امور مردم را به عنوان اصلی […]

جلسه شورای اداری خوروبیابانک به ریاست احمدرضا طحانی فرماندار و با حضور امام جمعه شهرستان، و اعضای شورای اداری در محل سالن جلسات پیامبر اعظم(ص) فرمانداری برگزار شد.

بدون منت برای خدمت به مردم باید وقت گذاشت

فرماندار خوروبیابانک گفت: همه ادارات باید تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به امور مردم را به عنوان اصلی ترین وظیفه در دستور کار قرار دهند و بدون منت برای خدمت به مردم زمانبندی و وقت بگذارید.
احمدرضا طحانی در شورای اداری شهرستان افزود:
حل مسایل و مشکلات شهرستان نیازمند تلاش شبانه روزی و کار جهادی همه مسئولان و دستگاه های اداری، اجرایی و خدمات رسان است.
امام جمعه شهرستان خوروبیابانک نیز با اشاره به انتخابات اسفند امسال گفت: مشارکت بالا در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.
حجت الاسلام محمد حسین رمضانی افزود: دشمن با بزرگنمایی کمبودها سعی در ناامید کردن جامعه دارد در این زمینه باید هوشیار باشیم.
مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان عج استان اصفهان نیز با اشاره به موضوع حادثه تروریستی کرمان گفت: حادثه تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هموطنان در سالگرد شهادت شهید سلیمانی، نشان از زوال و نابودی دشمنان دارد.
سرهنگ سید روح الله رفعتی پور افزود: امروز به برکت خون شهدا، محور مقاومت قدرتمندتر از قبل شده و قطعا مردم ایران نیز در پایان امسال با شرکت در انتخابات با شکوه، ثابت می‌کنند که در همه شرایط پای انقلاب هستند.
مسئول دفتر نظارت بر انتخابات شهرستان خوروبیابانک هم گفت: امروز همه ما باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو تلاش کنیم.
سید محمود شاهچراغی افزود: امید آفرینی در جامعه مشارکت حداکثری مردم را در پی دارد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک در سفر یکروزه حجت الاسلام مهدی امینی دستیار استاندار اصفهان در امر مردمی سازی دولت به این شهرستان از مجتمع فسفات کارون (مدیریت راهبری پتاس) بازدید کرد. در این بازدید فرماندار خوروبیابانک، بخشدار مرکزی، دستیار فرماندار در امر مردمی سازی دولت حضور داشتند.  

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک، در جلسه شورای اداری شهرستان خوروبیابانک از تلاش‌ها و خدمات ارزنده جمعی از مدیران نهادها و ادارات شهرستان در راستای خدمت رسانی شایسته به مردم قدر دانی شد. در این مراسم با توجه به مناسبت ها و ایام این ماه، از  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول دفتر نماینده ولی […]

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار خوروبیابانک گفت: همه مدیران باید برای ادارات تحت مجموعه خود برنامه تدوین نمایند و با در نظر گرفتن موقعیت فعلی، ظرفیت ها و توانمندی های اداره باید برنامه ۵ سال شهرستان تدوین گردد. در این زمینه دبیرخانه تدوین برنامه و سند چشم اندازه ۵ساله شهرستان در فرمانداری تشکیل و مستقر می گردد. احمدرضا طحانی […]

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک،طی حکمی از سوی فرماندار خوروبیابانک و با حضور دستیار استاندار اصفهان در امور مردمی سازی دولت، حجت‌الاسلام جعفر نوری به عنوان دستیار احمدرضا طحانی فرماندار خوروبیابانک در امور مردمی‌سازی معرفی شد.  

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − چهار =