جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوروبیابانک

  جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوروبیابانک به ریاست حجت‌الاسلام رمضانی امام جمعه شهرستان  و با حضور فرماندار خوروبیابانک، امام جمعه شهر فرخی، اعضای ستاد در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.   حجت الاسلام رمضانی ضمن عرض تسلیت حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ شیراز و تاکید بر فریضه امر به […]

 

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوروبیابانک به ریاست حجت‌الاسلام رمضانی امام جمعه شهرستان 

و با حضور فرماندار خوروبیابانک، امام جمعه شهر فرخی، اعضای ستاد در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

 

حجت الاسلام رمضانی ضمن عرض تسلیت حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ شیراز و تاکید بر فریضه امر به معروف و نهی از منکر، این واجب الهی را وظیفه همگانی برشمرد و رعایت آن را توسط همه مسئولین محترم دارای اهمیت دوچندان بیان کرد.

 

وی افزود: فضای حاکم بر بومگردی های درون شهرستان باید به گونه ای مدیریت شود که این منطقه به عنوان یک محیط سالم تفریحی و مذهبی برای عموم مردم ایران معرفی شده و متدینین جهت گردشگری این مکان را انتخاب کنند.

 

فرماندار خوروبیابانک هم گفت: امر به معروف باید آگاهانه، با اخلاق و اثربخش باشد.

 

احمدرضا طحانی افزود: در راستای امر به معروف و نهی از منکر رعایت اخلاق خوب و مناسب و حفظ شخصیت افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار است که توجه به آن امری ضروری است.

 

حجت الاسلام محسن شیخی امام جمعه شهر فرخی با اشاره به اهمییت امر به معروف و نهی از منکر در تمامی حوزه ها به ویژه عفاف و حجاب و گردشگری در شهرستان افزود: عدم رعایت حجاب و عفاف توسط برخی از گردشگران در فصل گردشگری معضل فرهنگی است و باید گردشگران شئونات اسلامی، اخلاقی حجاب را رعایت کنند.

 

سرهنگ پاسدار عماد بهرامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک در این باره گفت: طرح عفاف و حجاب با ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر، پاسخگویی به مطالبات به حق مردم است که همه دستگاه های متولی باید پای کار بیایند.

 

عباسعلی ایرجی سرپرست میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی شهرستان خوروبیابانک هم گفت: به تمامی تأسیسات گردشگری شهرستان اعم از هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، سفره‌خانه‌های سنتی، بوم‌گردی‌ها و … تحت نظر این اداره ، برای رعایت موازین شرعی و اسلامی تاکید شده است.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک،دومین جلسه شورای مسکن شهرستان خوروبیابانک در سال ۱۴۰۳ به ریاست مرتضی غلامرضایی معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار و با حضور اعضای مدعو در محل سالن جلسات امام علی علیه السلام فرمانداری برگزار شد. در این جلسه گزارش در خصوص طرح اقدام ملی مسکن، وضعیت اعطای تسهیلات توسط بانک […]

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک شورای هماهنگی ترافیک و کمیته رصد تصادفات شهرستان خوروبیابانک به ریاست مرتضی غلامرضایی معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار و با حضور اعضای مدعو در محل سالن جلسات امام علی علیه السلام فرمانداری برگزار شد. در این جلسه اصلاح طرح بلوار روستای عروسان گلستان، رفع نقاط حادثه خیز حوزه […]

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج سازندگی، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولان شهرستان در شهر فرخی گشایش یافت

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

در مراسمی با حضور فرماندار خوروبیابانک، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، امام جمعه فرخی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج، معاون پرورشی آموزش و پرورش و شهردار فرخی از دختران روزه اولی دبستان فاطمه سلام الله علیها این شهر تجلیل شد.

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =