نانوایی‌های خور و بیابانک نان با کیفیت به مردم ارایه دهند.

سرپرست فرمانداری خور و بیابانک گفت: نانوایی‌ های شهرستان زیر ذره‌بین بازرسان هستند و‌ باید با کیفیت ترین و بهترین نان را به مردم ارایه دهند و برخورد با نانوایی‌های متخلف به فوریت و بدون اغماض انجام می‌شود. احمدرضا طحانی در جلسه نشست صمیمی با متصدیان نانوایی شهرستان افزود: ضمن تشکر از اقدامات جهاد کشاورزی، […]

سرپرست فرمانداری خور و بیابانک گفت: نانوایی‌ های شهرستان زیر ذره‌بین بازرسان هستند و‌ باید با کیفیت ترین و بهترین نان را به مردم ارایه دهند و برخورد با نانوایی‌های متخلف به فوریت و بدون اغماض انجام می‌شود.
احمدرضا طحانی در جلسه نشست صمیمی با متصدیان نانوایی شهرستان افزود: ضمن تشکر از اقدامات جهاد کشاورزی، بهداشت، بسیج،ناجا و اتحادیه و پشتیبانی مراجع قضایی، آن دسته از واحدهای نانوایی که کم فروشی، افزایش قیمت، فروش اجباری و تعطیلی بدون هماهنگی و عدم رعایت موارد بهداشتی را داشته باشند ضمن قطع سهمیه آرد به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی معرفی و در صورت تکرار تخلف ، مجوز فعالیت آنان باطل می‌شود.
وی گفت: نان، قوت غالب مردم است و در فرهنگ ما و دین مبین اسلام جایگاه خاصی دارد و فعالان این عرصه از کشاورزی که گندم کشت می‌کند تا نانوایی که نان پخت می‌کنند، دارای حرمت و جایگاه ویژه‌ای هستند.
احمدرضا طحانی خاطرنشان کرد: دولت در تلاش است با اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و اصلاحات اقتصادی به گونه‌ای عمل کند که رانت و قاچاق به حداقل رسیده و دست دلالان و سود جویان را کوتاه و با اجرای این طرح اقتصادی یارانه ها به مردم خصوصا اقشار ضعیف پرداخت شود.

پخت نان با کیفیت، رعایت موارد بهداشتی، رعایت ساعت پخت و روز تعطیل نانوایی، قیمت نان و وزن چانه مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد در هر نانوایی در معرض دید مشتریان قرار گیرد.
سرپرست فرمانداری خوروبیابانک از تهیه سامانه پیامکی و نصب در همه نانوایی ها و اعلام عمومی شماره آن جهت نظارت مستمر و ارتباط مستقیم مشتریان با فرماندار و دیگر دستگاههای نظارتی خبر داد.

فرمانداری شهرستان خوروبیابانک فرمانداری شهرستان خوروبیابانک
فرمانداری شهرستان خوروبیابانک فرمانداری شهرستان خوروبیابانک

 

مطالب مشابه

  ✅️فرماندار خوروبیابانک و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان از محل برگزاری حوزه امتحانی کنکور سراسری در این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند برگزاری آزمون قرار گرفت. ✅️احمدرضا طحانی در این بازدید ضمن بررسی وضعیت حوزه امتحانی گفت: امیدواریم با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته داوطلبین به خوبی […]

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک؛جلسه ساماندهی و بررسی مشکلات طرح فاضلاب روستای چاهملک به ریاست احمدرضا طحانی فرماندار و با حضور اعضای مدعو در محل سالن جلسات امام علی(ع) فرمانداری برگزار شد. فرماندار خوروبیابانک گفت: ساماندهی طرح فاضلاب روستای چاهملک موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد. احمدرضا طحانی افزود: طی این جلسه […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

🔻قابل توجه کلیه بهره برداران بخش کشاورزی، شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستاها باتوجه به اعلام هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی استان مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ لغایت چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ با نوع مخاطره وزش باد به نسبت شدید گاهی تندباد با گردوخاک موقت، رگبار باران بعضا […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکلات روستای مهرجان در حوزه زیر ساخت، عمران، مسکن، اراضی، کشاورزی با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، رئیس شورای اسلامی و دهیار در محل دفتر فرماندار شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.  

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + شانزده =