معلمان پیشتازان جهاد تبیین هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان خور و بیابانک در آیین بزرگداشت مقام معلم که در شهرهای خور و جندق برگزار شد، گفت: معلمان پیشتازان جهاد تبیین در شهرستان باشند. احمدرضا طحانی در این مراسم افزود: معلمان نقش عمود خیمه تعلیم و تربیت نسل آینده کشور را ایفا می کنند و باید در این راستا با استفاده ازمبانی […]

سرپرست فرمانداری شهرستان خور و بیابانک در آیین بزرگداشت مقام معلم که در شهرهای خور و جندق برگزار شد، گفت: معلمان پیشتازان جهاد تبیین در شهرستان باشند. احمدرضا طحانی در این مراسم افزود: معلمان نقش عمود خیمه تعلیم و تربیت نسل آینده کشور را ایفا می کنند و باید در این راستا با استفاده ازمبانی جهاد تبیین نسبت به پرورش نسل آینده کشور اقدام کنند. وی عرصه تعلیم و تربیت، یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی داشت و گفت: شهید مطهری به عنوان یک معلم بصیر، آگاه، انقلابی و تبیین گر الگوی مبارزه با جریانات منحرف و متحجر است.
سرپرست فرمانداری خور و بیابانک خاطرنشان کرد: پیرو سیاست‌ها و برنامه‌های دولت مردمی آیت الله رئیسی، متعهد هستیم که در میدان بایستیم تا ضمن عمل و تحقق وعده ها به مردم  مسایل و مشکلات مردم رفع شود. طحانی با اشاره به اقدام دولت سیزدهم برای ساماندهی ارز ترجیحی گفت: حذف ارز ترجیحی هدف دولت نیست و با ساماندهی در پی مبارزه با رانت و فساد است. وی افزود: دولت منابعی را که برای ارز ترجیحی تخصیص یافته حذف نکرده بلکه یارانه ای را که تا دیروز به وارد کننده مـی‌داد امروز به خود مردم می‌دهد.
فرمانداری خوربیابانک فرمانداری خوروبیابانک
فرمانداری شهرستان خوروبیابانک
فرمانداری شهرستان خوروبیابانک فرمانداری خوروبیابانک
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک،گردهمایی فرمانداران استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان، معاونین استاندار و با بررسی محورهای مختلف اقدامات و برنامه های معاونت های مختلف استانداری در قالب ارائه برنامه توسط مدیران کل ستادی استانداری، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه برگزار شد.  

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک، احمدرضا طحانی فرماندار شهرستان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس همراه  و همگام با مردم ولایتمدار و شهید پرور شهر خور با حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جنایات رژیم غاصب  و جعلی صهیونیستی را محکوم کرد. در این راهپیمایی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشدار مرکزی […]

۱۷ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار خوروبیابانک به همراه بخشدار مرکزی با حضور در جمع مردم روزه دار روستای بیاضه در دومین شب از لیالی قدر و شب شهادت حضرت علی علیه السلام و همچنین مراسم معنوی دعای جوشن کبیر شرکت کردند.  

۱۳ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک؛ سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار خوروبیابانک به همراه بخشدار مرکزی در نماز جماعت مغرب و عشاء و ضیافت افطاری  و جمع صمیمی مردم روزه دار روستای ابراهیم آباد شرکت کردند.  

۱۳ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =