فرماندار خوروبیابانک گفت: ۱۵۰ واحد در قالب اقدام ملی مسکن در دست ساخت است

احمدرضا طحانی در بازدید از طرح اقدام ملی مسکن شهر خور که در حاشیه ی جلسه شورای مسکن شهرستان با حضور اعضا انجام شد، افزود: باید از ظرفیت‌های قانونی ایجاد شده در این طرح نهایت استفاده را برای تامین مسکن جوانان و خانواده‌های بدون مسکن داشته باشیم. وی بر لزوم همکاری دستگاه‌های مختلف در جهت […]

احمدرضا طحانی در بازدید از طرح اقدام ملی مسکن شهر خور که در حاشیه ی جلسه شورای مسکن شهرستان با حضور اعضا انجام شد، افزود: باید از ظرفیت‌های قانونی ایجاد شده در این طرح نهایت استفاده را برای تامین مسکن جوانان و خانواده‌های بدون مسکن داشته باشیم.
وی بر لزوم همکاری دستگاه‌های مختلف در جهت ایجاد تسهیل در روند ساخت و ساز اقدام ملی مسکن و تسریع در روند احداث و تکمیل دیگرفازهای مسکن در شهرستان تاکید کرد.
وی گفت: بنیاد مسکن شهرستان نیز در این راستا سرعت و دقت عمل را داشته باشد و جوابگوی مطالبات به حق و به موقع مردم باشد.
فرماندار خوروبیابانک افزود: دستگاه های خدمات رسان همچون شهرداری و ادارات آب، برق، گاز، مخابرات ، نظام مهندسی باید به طور جدی در اجرای این طرح مشارکت کنند و کمترین خللی در روند اجرا و ایجاد مانع پذیرفتنی نیست.
طحانی با اشاره به ساخت مسکن در شهر خور گفت: هم اکنون ۱۶۴ پلاک به متقاضیان واگذار شده که بخشی از واحدها در حال ساخت است.
وی افزود: همچنین ۱۰۶ پلاک دیگر در شهر خور آماده تحویل به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سپس آماده سازی اراضی جهت واگذاری به متقاضیان با حفظ اولویت است.
وی از الحاق ۱۲ هکتار زمین با کاربری مسکونی توسط اداره راه و شهرسازی برای ادامه طرح اقدام مسکن شهر خور خبر داد و گفت: با این الحاق مشکل متقاضیان باقیمانده حل می شود.
فرماندار خوروبیابانک افزود: ابتدا تا به حال ۸۶۵ متقاضی مسکن اقدام‌ ملی در شهرستان تایید شدند و از مجموع  متقاضیان ثبت نام شده مسکن اقدام ملی در این شهرستان تاکنون برای ۳۴۰ نفر زمین تخصیص داده شده است.
طحانی گفت: هم اکنون ۷۳ پلاک در قالب اقدام ملی مسکن به متقاضیان شهر فرخی واگذار و ۶ هکتار دیگر نیز برای سایر متقاضیان شهر فرخی توسط راه و شهر سازی به محدوده شهر الحاق شده است.
وی افزود: از مجمموع ۱۲۱ متقاضی پلاک اقدام ملی مسکن در شهر جندق ۱۰۳ پلاک به متقاضیان تخصیص داده شده است.
در پایان فرماندار ضمن تاکید بر سرعت روند اجرایی طرح،  نظارت دقیق دستگاه های مرتبط به ساخت و ساز و رعایت اصول فنی و شهرسازی را خواستار و شهرداری ها مسئولیت این امر برای پیگیری و نظارت بیشتر را عهده دار شدند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک،راهپیمایی مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات موفق وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ️با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، امام جمعه شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای شورای اداری، کارکنان ادارات، بسیجیان، فرهنگیان، […]

۳۱ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خوروبیابانک، در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع ونحوه خدمت رسانی مطلوب، مناسب و کسب رضایتمندی شهروندان درسطح ادارات شهرستان و هم چنین بررسی وضعیت اجرای طرح و دستورالعمل های عفاف وحجاب، بررسی وضعیت محیطی و مباحث تخصصی حراست وحفاظت فیزیکی ادارات؛ معاون برنامه‌ریزی وامور عمرانی فرماندار به همراه […]

۳۱ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک، همزمان با ۲۹ فروردین، روز حماسه و ایثار شهرستان و گرامیداشت این روز مراسمی با حضور خانواده های معظم شهدا، مردم ولایتمدار و جمعی از مسئولان شهرستان خوروبیابانک در گلزار باطراوت شهدای گمنام شهر خور برگزار شد. سخنرانی امام جمعه شهرستان، اجرای سرود با حضور گروه فرهنگی ۳۱۳ شهر […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک احمدرضا طحانی به همراه شهردار جندق و مدیر امور برق خوروبیابانک با مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان دیدار و گفتگو کرد و در این جلسه مسائل مربوط به نواحی صنعتی شهرستان خوروبیابانک مورد بررسی قرار گرفت. فرماندار خوروبیابانک بر ضرورت حمایت همه جانبه از شهرک های صنعتی […]

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + هجده =