بدون حضور مردم هیچ حرکتی به نتیجه نمی رسد.

فرماندار خوروبیابانک گفت: بدون مشارکت مردم هیچ حرکتی به نتیجه نخواهد رسید و ویژگی سازمان های مردم نهاد خودجوش بودن و با انگیزه بودن آنهاست. احمدرضا طحانی در جمع مدیران و اعضای سازمان های مردم نهاد این شهرستان افزود: باید برخی مسائل و آسیب‌های اجتماعی با تشکیل سازمان‌ های مردم‌ نهاد به دست خود مردم […]

فرماندار خوروبیابانک گفت: بدون مشارکت مردم هیچ حرکتی به نتیجه نخواهد رسید و ویژگی سازمان های مردم نهاد خودجوش بودن و با انگیزه بودن آنهاست.
احمدرضا طحانی در جمع مدیران و اعضای سازمان های مردم نهاد این شهرستان افزود: باید برخی مسائل و آسیب‌های اجتماعی با تشکیل سازمان‌ های مردم‌ نهاد به دست خود مردم حل شود از طرفی وقتی کارها به مردم سپرده می‌شود هزینه‌ های کمتر و نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.
وی گفت: در حال حاضر افزون بر ۲۰ سازمان مردم نهاد در شهرستان از طریق فرمانداری، ورزش و جوانان، بهزیستی و کمیته امداد مجوز گرفته اند و در زمینه های مختلف فعالیت می کنند.
وی افزود: باید زمینه ورود خیران به سازمان‌های مردم‌ نهاد به منظور افزایش هم‌ افزایی در این مجموعه ها فراهم شود.
فرماندار خوروبیابانک خاطرنشان کرد: نقش سازمان های مردم نهاد در مسائل مختلف جامعه اعم از مقابله با اعتیاد، طلاق، رفع مشکلات زیست محیطی، حمایت و توانمند سازی بانوان، بهداشت و سلامت، آموزش و پرورش، منابع طبیعی در راستای کاهش آسیب ها موثر و پایدارتر خواهد بود.
طحانی ادامه داد: اهتمام خاص و ویژه ما بر توسعه سازمان‌های مردم نهاد است تا با گسترش چتر فعالیت تشکل‌های غیر دولتی از این ظرفیت بزرگ در راستای حل مشکلات جامعه بهره بگیریم.

کانال فرمانداری در پیام رسان ایتا:

https://eitaa.com/joinchat/1142685905Cabf979a525

🔹روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک

مطالب مشابه

  ✅️فرماندار خوروبیابانک و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان از محل برگزاری حوزه امتحانی کنکور سراسری در این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند برگزاری آزمون قرار گرفت. ✅️احمدرضا طحانی در این بازدید ضمن بررسی وضعیت حوزه امتحانی گفت: امیدواریم با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته داوطلبین به خوبی […]

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک؛جلسه ساماندهی و بررسی مشکلات طرح فاضلاب روستای چاهملک به ریاست احمدرضا طحانی فرماندار و با حضور اعضای مدعو در محل سالن جلسات امام علی(ع) فرمانداری برگزار شد. فرماندار خوروبیابانک گفت: ساماندهی طرح فاضلاب روستای چاهملک موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد. احمدرضا طحانی افزود: طی این جلسه […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

🔻قابل توجه کلیه بهره برداران بخش کشاورزی، شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستاها باتوجه به اعلام هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی استان مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ لغایت چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ با نوع مخاطره وزش باد به نسبت شدید گاهی تندباد با گردوخاک موقت، رگبار باران بعضا […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکلات روستای مهرجان در حوزه زیر ساخت، عمران، مسکن، اراضی، کشاورزی با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، رئیس شورای اسلامی و دهیار در محل دفتر فرماندار شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.  

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 5 =