آغاز ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی استان از ساعت ۹صبح/ مدارس و دانشگاه ها غیرحضوری هستند.

🔹️به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک ،براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف گاز، برق و پایداری شبکه گاز، همه ادارات، دستگاه های اجرایی و بانک ها در روز یکشنبه ۲۵ دی ماه ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می کنند و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز […]

🔹️به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک ،براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف گاز، برق و پایداری شبکه گاز، همه ادارات، دستگاه های اجرایی و بانک ها در روز یکشنبه ۲۵ دی ماه ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می کنند و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی هستند.

🔹️ منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: این تصمیم با هدف مدیریت بهینه مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما اتخاذ گردید.

🔹️وی ادامه داد: مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان ها و مراکز درمانی شبانه روزی کماکان مطابق روال عادی ارائه خواهند نمود.

🔹️شیشه فروش بیان کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی و با تاکید بر رعایت دقیق صرفه جویی در مصرف انرژی برگزار خواهد شد.

🔹️وی با ابراز قدردانی از همکاری های مردم و دستگاه های اجرایی استان در صرفه جویی در مصرف گاز طی روزهای گذشته، تصریح کرد: تمامی ادارات، مراکز دولتی و آموزشی مکلف هستند تمهیدات لازم را به منظور کاهش حداکثری مصرف انرژی در این ایام به کار گیرند و نظارت های مستمر و برخورد با افراد و مجموعه های پرمصرف همچنان در دستور کار است.

┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
روابط عمومی و اطلاع رسانی فرمانداری خوروبیابانک

برچسب ها :
مطالب مشابه

  ✅️فرماندار خوروبیابانک و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان از محل برگزاری حوزه امتحانی کنکور سراسری در این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند برگزاری آزمون قرار گرفت. ✅️احمدرضا طحانی در این بازدید ضمن بررسی وضعیت حوزه امتحانی گفت: امیدواریم با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته داوطلبین به خوبی […]

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک؛جلسه ساماندهی و بررسی مشکلات طرح فاضلاب روستای چاهملک به ریاست احمدرضا طحانی فرماندار و با حضور اعضای مدعو در محل سالن جلسات امام علی(ع) فرمانداری برگزار شد. فرماندار خوروبیابانک گفت: ساماندهی طرح فاضلاب روستای چاهملک موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد. احمدرضا طحانی افزود: طی این جلسه […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

🔻قابل توجه کلیه بهره برداران بخش کشاورزی، شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستاها باتوجه به اعلام هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی استان مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ لغایت چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ با نوع مخاطره وزش باد به نسبت شدید گاهی تندباد با گردوخاک موقت، رگبار باران بعضا […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکلات روستای مهرجان در حوزه زیر ساخت، عمران، مسکن، اراضی، کشاورزی با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، رئیس شورای اسلامی و دهیار در محل دفتر فرماندار شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.  

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =