جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خوروبیابانک

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خوروبیابانک، به ریاست احمدرضا طحانی، فرماندار شهرستان و با حضور سایر اعضای مدعو در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان خوروبیابانک تشکیل شد. این جلسه که با هدف بازگشائی شکوهمند مدارس، سازماندهی سرویس های حمل و نقل دانش آموزی و توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی( طرح شهید […]

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خوروبیابانک، به ریاست احمدرضا طحانی، فرماندار شهرستان و با حضور سایر اعضای مدعو در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان خوروبیابانک تشکیل شد.

این جلسه که با هدف بازگشائی شکوهمند مدارس، سازماندهی سرویس های حمل و نقل دانش آموزی و توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی( طرح شهید سلیمانی) تشکیل شد؛ احمدرضا طحانی ضمن خیر مقدم و خوش آمدگوئی به اعضای حاضر در جلسه بیان کرد: بازگشایی شکوهمند مدارس به اولیا و دانش آموزان انگیزه خواهد داد و امید را در دل این عزیزان زنده خواهد کرد به همین جهت نباید در این امر کوتاهی کرد.
در ادامه ابراهیم غلامرضائی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوروبیابانک به سازماندهی سرویس های حمل و نقل دانش آموزان اشاره و جا به جائی دانش آموزان را امری بسیار مهم عنوان کرد و اظهار داشت: هماهنگی و تعامل بین ادارات ذیربط جهت سازماندهی بهتر و دقیق تر به منظور نظارت بیشتر و بهتر بر خودروهائی که اقدام به جابه جائی دانش آموزان می کنند از جمله موارد مهمی است که می بایست مد نظر قرار گیرد.
در این جلسه یداله عزیزی، معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خوروبیابانک گزارشی از تصمیمات و اقداماتی که در راستای بازگشائی مدارس شهرستان انجام شده ارائه داده و افزود: سازماندهی نیروهای انسانی در شهرستان در حال انجام بوده و در سال تحصیلی پیش رو هیچ یک از کلاس های درس مدارس شهرستان بدون معلم نخواهد بود.
وی در ادامه به ارتقای میانگین نمرات دروس نهائی دانش آموزان شهرستان اشاره نموده و بیان کرد: با همکاری و تلاش همکاران محترم فرهنگی، در سال تحصیلی گذشته این میانگین از ۳۷ به ۱۷ کاهش یافته و امیدواریم در سال تحصیلی پیش رو این رتبه نیز کاهش چشمگیر تری داشته باشد.
سپس مرتضی شمسائی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در راستای توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی به اقدامات، پیگیری و تکمیل پروژه توسعه هنرستان امام رضا(ع)، پیگیری، تکمیل و تحویل آموزشگاه شهید ابوالحسن عبادی، پیگیری، تکمیل و تحویل پروژه ۶ کلاسه دکتر حیدرقلی عمرانی، پیگیری بتن ریزی شناژ پروژه توسعه مدرسه شهید وهب شهر خور، بهسازی دو کلاس، سالن طبقه اول، نمازخانه و کلاس های مدرسه نرگس شهر جندق، بهسازی حیاط مدرسه شهید امامی شهر فرخی، بهسازی دو سوئیت جنب مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، نوسازی خطوط لوله آب و برق شبانه روزی شهدای خور، مناسب سازی سرویس بهداشتی مدیریت، بهسازی و زیباسازی محل کار کارشناسان مدیریت اشاره نمود.
در ادامه این جلسه عاطفه وهاب، معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزاری جشن شکوفه ها، فعالیت ها و برنامه های اولین روز از بازگشائی مدارس، اجرای طرح انی احب الصلوه و برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.
سپس هر یک از اعضای حاضر درجلسه در خصوص اقدامات انجام گرفته و تمهیدات پیش بینی شده در خصوص موضوع جلسه و بازگشائی شکوهمند مدارس گزارشی ارائه نموده و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مطالب مشابه

  در آستانه فرا رسیدن ایام ضربت خوردن و شهادت اولین شهید محراب تاریخ اسلام مولی الموحدین حضرت علی (ع) و لیالی قدر، احمدرضا طحانی فرماندار خوروبیابانک با صدور پیامی، ایام سوگواری این امام همام را به عموم مردم روزه دار و ولایتمدار شهرستان تسلیت گفت و برای مومنین خداجوی، از درگاه خداوند متعال؛ آمرزش […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

    شب قدر همان شبی است که در تمام سال، شبی به خوبی و فضیلت آن نمی‌رسد و در آن شب، اعمالی در نظر گرفته شده است. در تمام سال، ماهی به عظمت ماه پربرکت رمضان نیست؛ زیرا ماهی است که خداوند آن را برای اهدای بالاترین هدیه خود به جهان بشریّت، یعنی «قرآن […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک؛ سیره حضرت امیر المومنین علی (ع) – قرآن ناطق- صدای پایدار عدالت انسانی و انسانیت در تمام جهان هستی است. سیره حضرت علی (ع) ترجمان همیشگی قرآن و اسوه‌ای پایان ناپذیر است و ولایت حضرت علی ابن ابیطالب علی (ع)، بالاترین و والاترین نعمت الهی بر همه جهانیان و […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

پیش‌بینی وضع هوای شهرستان خور و بیابانک تاریخ صدور: چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۱/۸ 🔰 طی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری (بیشتر بعد ظهرها)، با فعالیت موج ضعیف جوی، افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید، تندبادموقت و در مناطق مستعد گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا برای شهرستان پیش بینی می‌شود. 🔰طی این مدت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 8 =