هشدارهای پلیس در راستای پیشگیری از سرقت

هشدارهای پلیس در راستای پیشگیری از سرقت 🔺در نظر داشته باشید که هر کس ممکن است قربانی یک سرقت شود و شما هم از این امر مستثنی نیستید به همین دلیل در هر شرایطی می‌بایست در حفظ و نگهداری اموال خود کوشا باشید؛ چرا که در صورت بروز هرگونه سرقتی از شما، آرامش خاطرتان تا […]

هشدارهای پلیس در راستای پیشگیری از سرقت

🔺در نظر داشته باشید که هر کس ممکن است قربانی یک سرقت شود و شما هم از این امر مستثنی نیستید به همین دلیل در هر شرایطی می‌بایست در حفظ و نگهداری اموال خود کوشا باشید؛ چرا که در صورت بروز هرگونه سرقتی از شما، آرامش خاطرتان تا مدت‌ها از بین خواهد رفت.

🔺باور کنیم رعایت نکاتی بسیار ساده و بدیهی می‌تواند در پیشگیری از سرقت اموالمان به ما کمک کرده و تبهکاران را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذارد. با جدی گرفتن توصیه‌های زیر، هم از یک بحران روحی شدید در خانواده‌‌‌ی خود جلوگیری خواهید کرد و هم نقش غیر قابل انکار خود را در افزایش امنیت جامعه به خوبی ایفا می کنیم.

🔺نفوذ سارقان به داخل منزل را غیرممکن کنید.
نخستین نکته در زمینه‌ی پیشگیری از سرقت این است که هنگام ساخت‌وساز، همان قدر که به زیبایی ساختمان اهمیت می‌دهید، به استحکام و ایمنی آن نیز توجه کنید.

🔺زمانی که خانه را ترک می‌کنید، از بسته بودن همه‌ی راه‌های ورودی اعم از درها و پنجره‌ها اطمینان حاصل نمایید.

🔺بر روی دیوار حیاط منزل خود حفاظ مقاوم نصب کنید.

🔺 حفاظ را طوری تعبیه کنید که اگر تیر چراغ برق، علمک گاز، درخت یا ماشینی در کنار آن قرار داشت، سارقان نتوانند از آنها برای ورود به ساختمان استفاده کنند.
🔺از زنجیر شب‌بند برای پشتِ در استفاده کنید.
🔺از قرار دادن نردبان و چهارپایه در داخل حیاط به‌ویژه کنار دیوارها، خودداری نمایید.
🔺در صورت خالی بودن فضای زیر درِ ورودی، آن را با استفاده از سنگ یا هر وسیله‌ی محکم دیگر پُر نمایید.

🔺فضای خالی زبانه‌ی در را با استفاده از تکه‌ای چوب یا مقوای فشرده شده پُر کنید تا باز نمودن آن با وسایلی مثل کارت تلفن غیر ممکن شود.
🔺اگر توپی قفل درِ ورودی یا پارکینگ، به صورت برجسته می‌باشد، حلقه‌ای آهنی به دور آن جوش دهید.
🔺برای درهای دولنگه قفل اضافی تعبیه کنید.

🌴 فرماندهی انتظامی شهرستان خوروبیابانک – معاونت اجتماعی

مطالب مشابه

  ✅️فرماندار خوروبیابانک و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان از محل برگزاری حوزه امتحانی کنکور سراسری در این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند برگزاری آزمون قرار گرفت. ✅️احمدرضا طحانی در این بازدید ضمن بررسی وضعیت حوزه امتحانی گفت: امیدواریم با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته داوطلبین به خوبی […]

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک؛جلسه ساماندهی و بررسی مشکلات طرح فاضلاب روستای چاهملک به ریاست احمدرضا طحانی فرماندار و با حضور اعضای مدعو در محل سالن جلسات امام علی(ع) فرمانداری برگزار شد. فرماندار خوروبیابانک گفت: ساماندهی طرح فاضلاب روستای چاهملک موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد. احمدرضا طحانی افزود: طی این جلسه […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

🔻قابل توجه کلیه بهره برداران بخش کشاورزی، شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستاها باتوجه به اعلام هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی استان مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ لغایت چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ با نوع مخاطره وزش باد به نسبت شدید گاهی تندباد با گردوخاک موقت، رگبار باران بعضا […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکلات روستای مهرجان در حوزه زیر ساخت، عمران، مسکن، اراضی، کشاورزی با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، رئیس شورای اسلامی و دهیار در محل دفتر فرماندار شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.  

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =