پیکرهای ۲ شهید گمنام در روستای اردیب خور و بیابانک به خاک سپرده شدند.

در آستانه سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مردم شهرستان خور و بیابانک به استقبال کاروان ۲ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس رفتند و عطر شهدا سرتاسر این خطه تاریخی و کویری را فرا گرفت. در این آیین که با حضور گسترده مردم شهیدپرور، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، مسئولان و فرماندهان […]

در آستانه سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مردم شهرستان خور و بیابانک به استقبال کاروان ۲ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس رفتند و عطر شهدا سرتاسر این خطه تاریخی و کویری را فرا گرفت.
در این آیین که با حضور گسترده مردم شهیدپرور، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، مسئولان و فرماندهان و پرسنل نظامی و انتظامی برگزار شد شرکت کنندگان با نثار گل با آرمانهای شهدا تجدید بیعت و بر ادامه راه آنها در دفاع از ارزشهای انقلاب و مرزهای کشور تاکید کردند.
دیروز پنجشنبه نیز آیین استقبال از پیکرهای شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در شهرها و روستاهای شهرستان با حضور پرشور مردم شهید پرور شهرستان و مراسم وداع با آنها در حسینیه اعظم شهر خور و روستای اردیب برگزار شد.
وداع با شهدای گمنام، همراه با مرثیه سرایی و مداحی، فضای خور و بیابانک را توام با معنویت کرد و گروه های مختلف مردم بار دیگر با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی، امام راحل و رهبری تجدید میثاق کردند.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در این مراسم گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خنثی کننده توطئه دشمنان قسم خورده نظام است.
سردار پاسدار مجتبی فدا افزود: دشمنان انقلاب اسلامی برای صدمه زدن به این نظام الهی، افراد جامعه به ویژه جوانان را هدف قرار داده و در صدد منحرف کردن ذهن آنان از ارزش‌های انقلاب است.
وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران طلایه دار حکومت دینی است که شهدا، ایثارگران و رزمندگان با فداکاریها و جانفشهای خود به آن حیاتی دوباره بخشیدند.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: شهدا برای جوانان و مردم ما در دفاع از آرمان ها و ارزش های نظام جمهوری اسلامی بهترین نمونه و الگو هستند که عزت، اقتدار و امنیت امروز مرهون جانفشانی آنان در صحنه های نبرد است.
یکی از این شهدا ۲۱ ساله بوده که در عملیات بدر در سال ۱۳۶۳ در شرق دجله به شهادت رسیده است و شهید دیگر ۲۵ سال سن داشته که در تک دشمن در سال ۶۷ منطقه شلمچه شربت شهادت نوشیده است.
پیش از این ۶ شهید گمنام در سه نقطه شهرهای خور، جندق و فرخی این شهرستان طی سالهای گذشته تشییع و تدفین شده اند و با احتساب این ۲ شهید تعداد شهدای گمنام مدفون در این شهرستان به هشت شهید افزایش یافت.
مرکز شهرستان ۲۰هزار نفری خور و بیابانک در ۴۲۰ کیلومتری شرق اصفهان واقع است و این شهرستان ۱۱۹شهید، ۱۸۱جانباز و ۹آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

منبع: www.irna.ir

مطالب مشابه

متن نامه مدیریت محترم امور اجتماعی اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان مبنی بر شناسایی کارگران نخبه کارگران واجد شرایط در یک یا چند رشته مشخصات خود را حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ به ایتای شماره زیر ارسال فرمایند. ۰۹۱۳۲۲۳۱۲۰۹ نام و نام خانوادگی شماره ملی شماره تلفن همراه استان شهرستان آدرس وکدپستی […]

۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیام تسلیت فرماندار خوروبیابانک در پی درگذشت جانباز دفاع مقدس شهر جندق جناب آقای قاسم آزادی بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ درگذشت جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس جناب آقای قاسم آزادی ، موجب تألم و تاثر خاطر گردید. بدون تردید مردم شریف شهرستان خوروبیابانک یاد و خاطره شهدا، جانبازان و […]

۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بازدید معاونین فرماندار و بخشدار مرکزی از نمایشگاه آثار طراحی استاد حسین زمانی در هتل بالی به گزارش روابط عمومی فرمانداری خوروبیابانک، روز پنجشنبه معاونین فرماندار خوروبیابانک و بخشدار مرکزی با حضور در هتل بالی شهر خور از نمایشگاه آثار طراحی استاد حسین زمانی دیدن کردند. حسین زمانی هنرمند اهل شهر خور که در زمینه […]

۱۰ فروردین ۱۴۰۳

  در آستانه فرا رسیدن ایام ضربت خوردن و شهادت اولین شهید محراب تاریخ اسلام مولی الموحدین حضرت علی (ع) و لیالی قدر، احمدرضا طحانی فرماندار خوروبیابانک با صدور پیامی، ایام سوگواری این امام همام را به عموم مردم روزه دار و ولایتمدار شهرستان تسلیت گفت و برای مومنین خداجوی، از درگاه خداوند متعال؛ آمرزش […]

۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + پانزده =